Gå til innhold

Spillpodcaster: hva hører du på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke spillpodcaster hører folk på. Personlig er jeg en stor Podcast fan og hører på masse spillpodcaster.

Podcaster jeg hører på hver uke:

Giant Bombcast - Ex Gamespot gjengen sin noe useriøse podcast om spill og energidrikker. Min definitive favoritt.

Listen Up – den nye versjonen av 1up Yours. Ser ut til å holde koken på tross av alle urolighetene, men det blir aldrig helt det samme uten Shane Bettenhousen.

hva liker dere å høre på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi skulle ikke fått opp en enten off eller uoffisiell podcast til Gamer.no da? ;)

hadde vert kult. har ikke vert borte i noen norske podcaster som funkter ennå, men noen må jo være den første ;)

Skrevet (endret)
Vi skulle ikke fått opp en enten off eller uoffisiell podcast til Gamer.no da? ;)

har faktisk tenkt lenge på dette selv. leeeeennnnggeeee.

gamer.no bruker podcast.

hadde vært genialt :p

kjapp skjermdump fra iTunes:

podcast.jpg

Idle Thumbs anbefales for enhver PC spiller!

Endret av zeox
Skrevet

Major Nelson er det eneste jeg hører på for tiden. Godt å slappe av mandags ettermiddag etter skolen og høre på Larry og E snakke om heeelt tilfeldige ting. Får meg alltid i godt humør :)

Skrevet (endret)

Hører litt på Geekspeak når jeg har tid:-) Geekspeak

Ps gammel podcast med noen og 40 epedisoder fra 2005-06 bare sånn at dere vet det hehe!! Den er ikke akkurat ny:-) men morro å høre om hva som skjedde i data verden i "gamledager"

Endret av Nøtte
Skrevet (endret)

Hørte en del på 1UPYours, så ble litt trist når jeg hørte den siste sendingen. Men skal få med meg den nye, Listen Up! Gleder meg nå ja : )

Har også hørt en podcast til Giantbomb-folka. Den var helt ok : )

Endret av rodrigues

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...