Gå til innhold

Anbefalinger av Lan spill


Anbefalte innlegg

Tenkte å skrive litt om hvilke lan spill som jeg vil anbefale. Om du er en som spiller world of warcraft på lan, så er dette ikke topicen for deg ;)

 

Call of Duty 4 - Modern Warfare Jeg synes COD4 er bedre enn COD5, og vil derfor anbefale COD4 fremfor COD5. Men det er min mening. Om du vil lese mer om selve spillet, se en anmeldelse eller noe slikt. Det som er med lan funksjonen til Call of Duty 4, er at man ofte må operere strategisk, som i seek and destroy eller sabotage play mode.

 

Command & Conquer - Red Alert 3 Godt laget strategispill. Samme prinsipp som fra red alert 1, som gjør det enda bedre. Dette spillet er mer gøy på større lan, hvor man lager turneringer etc.

 

Left 4 Dead Når man er på lan, sitter man oftest ved siden av personene du spiller med. I left 4 dead, må du samarbeide for å overleve. Dette spillet er mer anbefalt for mindre lan

 

Warcraft III - Frozen Throne God gammel klassiker. Blizzard var smart med å putte world editor med Warcraft III, som er grunnen til at spillet er så populært i dag. Det er blitt laget mange baner, som Dota Allstars, footmen frenzy, Vampirism fire osv. Virkelig gøy på lan. Man kan også lage turneringer. Anbefalt for både små og store lan En masse andre spill Skulle jeg skrive om alle det gode lan spillene, ville jeg ikke slutte å skrive på en god stund. Om du har noen gode lan spill å anbefale, skriv dem her :D

 

Vet at det ikke er så god kvalitet på dette. Er newbe i forum posting ;) Men det er da bare bra å ha en topic hvor vi anbefaler lan spill

Endret av Grunken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv har jeg spilt alt, alt for mye TrackMania, og det har i hvertfall slått an på en del av lanene jeg har vært på.

 

Glemte selvsagt å legge til det beste av alt: Det er gratis! (I hvertfall TrackMania Nations Forever, som kan lastes ned her. (FileFront))

Endret av Brutii
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...