Gå til innhold

Empire: Total War - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spilt noen timer på kampanjen der man spiller som nybygger i amerika, og må si jeg er litt skuffet. AI er svak, og oppfører seg helt idiotisk i mange tilfeller, pluss en del bugs som blant annet førte til at jeg måtte begynne på kapittel 2 om igjen etter 25 turns.

 

Rett og slett, jeg sitter ikke igjen med den goode følelsen jeg fikk av Rome og Medieval 2. Håper det bedrer seg etter hvert. :)

Lenke til kommentar
Hvordan er diplomatiet i dette spillet da?

Er det omfattende? God AI?

 

Er det pauseknapp i kampsekvenser, så man kan gi ordre?

Diplomatiet er bedre enn i Medieval II, det samme er AI'en. AI'en kan dog forbedres ganske mye, men fungerer 90% av tiden bra.

 

Spillet er veldig omfattende, men hvis du har spilt tidligere total war spill og spill Road to Independence skulle det gå bra å komme seg inni i spillet.

 

Er pause knapp i slagene og man kan gi ordre, er dog litt dårligere å gi ordrer da enn når tiden går (finnes også en slowmotion knapp).

Lenke til kommentar
Bare kjøp via Steam, billig og enkelt. Koster kr 470 eller noe.

Mange som boikotter steam pga 1 dollar = 1 euro.

 

Gjelder ikke på spillet her og flere andre. Prisen har normalisert seg.

 

470 kroner er fortsatt ikke billig, spesielt med tanke på at det er en nettbutikk. :) Jeg kjøpte Empire for 399,- på platekompaniet i trondheim.

Lenke til kommentar
Bare kjøp via Steam, billig og enkelt. Koster kr 470 eller noe.

Mange som boikotter steam pga 1 dollar = 1 euro.

 

Gjelder ikke på spillet her og flere andre. Prisen har normalisert seg.

 

470 kroner er fortsatt ikke billig, spesielt med tanke på at det er en nettbutikk. :) Jeg kjøpte Empire for 399,- på platekompaniet i trondheim.

 

+ bompenger + bensin/evt busspenger :p Betaler gjerne ekstra for å laste ned spillet med engnag på Steam asså. Når det gjelder spill som dette har jeg ikke tålmodighet. :lol:

Lenke til kommentar

Fekk i gong ein revolusjon, og sida med opprørerne. Det var ingen soldater i Berlin før opprøret, men adelen samla saman tre units med Line Infantry. Eg fekk to units med Dragoons, ein Generals Bodyguard og litt artilleri. Eg er i undertal, så eg lar AIen ta det kvar gong(eg treng meir infanteri enn to units Dragoons for å klare å innta ein by), men eg taper kvar gong. Nokon som veit om det er mogeleg å få fleire soldatar til opprørerne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...