Gå til innhold

Empire: Total War - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Empire: Total War er det neste spillet i den kjente total war serien og har release den 4. Mars!

Spillet er utviklet av Creative Assembly og kommer til å foregå på 1700 til 1800 tallet.

Dette er en periode i historien der teknologien begynner å skyte fart, bedre krutt og kanoner har store påvirkninger på slagene og det er masse nye taktikker og formasjoner spilleren må mestre.

Empire introduserer også sjøslag til serien der man styrer båter, kanoner og kan borde andre skip.

 

To screens:

 

post-179-1093955471_thumb.jpg

 

Med Creative Assembly's tidligere rulleblad vet jeg at de ikke kommer til å skuffe, fokuset i dette spillet er nok flyttet mer fra nærkamp units og over til kanoner og units med musketerer og bajonetter.

Systemene for bygging, diplomati, rekrutering og handel har alle fått en overhaling.

Med den nye sjøslag modusen og alle de andre nyhetene pakket inn i en helt ny grafikkmotor blir nok dette ett av årets strategiske høydepunkt.

 

Annonserte factions:

Marathas

France

Sweden

The Ottoman Empire

Great Britain

United Provinces

Russia

Spain

Prussia

Poland-Lithuania

Austria

USA

 

Minimum system requirments:

Operating System: Windows XP 32(service pack 2), Windows Vista 32 OS.

Processor: 2.4 GHz Single Core Intel or AMD equivalent processor.

System Memory: 1GB RAM (XP) 2GB RAM (Vista).

Graphics Card: 256MB DirectX 9.0c compatible video card (shader 2.0 or higher).

Sound Card: Directx9.0c compatible sound card.

Windows compatible mouse & keyboard.

15 GB free uncompressed hard drive space.

Endret av Njardiss
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enda et spill som jeg gleder meg til.

Tror spillåret 09 kommer til å bli veldig bra, med mange store titler som vi fleste kommer til å elske.

 

Total War spillene er noe av det beste jeg har spilt når det gjelder strategispill, og Empire: Total War tviler jeg ikke på at det blir enda en suksess.

 

Når jeg sitter å leser om dette, frister det å hente fra det gamle Rome: Total War å spille, mens jeg venter på release :)

Er bare å smøre på med tålmodighet folkens, gled dere til enda et stykke historie i historien tidenes om strategispill.

 

 

Nesumar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...