Penneknekt Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Dette er kanskje kjent for en del av dere, men uansett: EA har lagt ut den gamle spillklassikeren Red Alert for nedlasting, helt gratis! Spillet finner du her (scroll ned). Hjelp til installasjon finner du her (Vista) og her (XP). Spillet funker både lokalt og over internett.
Recreator Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Nice. Har de orginale cdene med orginalt cover og alt liggende i perfekt stand. Ganske gøy, men de funker ikke i vista eller xp :\
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Schtilig. Har alltid hatt lyst til og prøve ett red alert spill.
Joy Division Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Mente jeg har prøvd dette før på både Vista og XP PC-ene mine, men da virket det ikke. Kanskje det har blitt fikset da eller?
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Er ikke dette ugaven som ble lansert som den samlepakka? Mange som slet i Vista. Men slik er det vel med EA, er ikke akkurat de som tar vare på spillene sine. Birger
Exia Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Funker fint til vista. Bare søk. "Red alert 1 vista fix" på youtube, eller noe.
Sneglen Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Det vil jeg gjerne undersøke en eller annen gang. Red Alert 1 var det første spillet jeg spilte som ikke fulgte med Windows 3.11 eller Windows 95 :o (Vil vel kalles første retail-spillet, da?)
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Tilgjengelig for Mac også eller? Kunne prøvd CrossOver Mac. Birger
InsertNumLock Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Aldri vært noe fan av strategi, da jeg alltid har vært avhengi av å skyte selv. Men jeg liker alt som er gratis, så må få testet ut dette også etterhvert. Fint tips! :]
Satori Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Tilgjengelig for Mac også eller? Kunne prøvd CrossOver Mac. Birger Smart liten program, men for 70 dollar? Får bare spille Red Alert på min PS1 da
MindTooth Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Er kanskje noe dyrt. Men skal sies at de delte ut denne gratis rett på nyåret. Kanskje noen fortsatt har den lisens, og kan gi den til deg. Birger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå