Gå til innhold

Velkommen, kjære leser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fantastisk å se dere igang etter bare noen få dager, og et utrolig pent og stilrent design dere har! Gleder meg til dere får på plass flere funksjoner! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kom til å tenke på alle de artikklene og ihvertfall alle annmeldelsene dere skrev når dere fortsatt var partnere med Edda Media, vil de bli flyttet hit så vi kan søke og lese dem her eller tilhører de Edda Media?

Skrevet

Veldig enig med hva de andre skriver her! Det er utrolig imponerende hva dere har fått til på utrolig kort tid. Designet er stilrent og ytterst behagelig. Jeg tror dette kommer til å bli vannvittig bra! :-)

Gleder meg til å se utviklingen.

Skrevet

Gratulerer, gamer.no! Gleder meg til å se hva dere finner på i fremtiden, det lover bra etter hva jeg har lest til nå.

Men som Njardiss sier, hvordan er det med de eldre artiklene?

Skrevet

Har blitt mange gratulasjoner fra meg i det siste, men det er helt klart velfortjent. Så gratulerer med deres nye side, dette ser lovende ut.

Skrevet

Dette ser ut som en god start på videreføringen av den gode kulturen gamer.no alltid har stått for :)

Lykke til videre. Det er bare å fortsette med den gode redaksjonelle kvaliteten, så skal vi brukerne stå for kvaliteten her på forumet.

Ser frem til dagen hele løsningen for siden er på plass.

Skrevet

Utrolig bra at nye Gamer.no er oppe allerede nå, etter så kort tid :)

Gledre meg til å følge med videre, både på artikkler og utviklingen av Gamer.no.

Skrevet
Vårt artikkelarkiv vil komme, men det vil også ta tid å få dette på plass.

Genialt!

Jeg håper også at dere kan legge til en "slippdatoer" liste etterhvert? Eller var det kanskje en del av tek.no?

uansett, gratulerer med ny side. Ser veldig bra ut! :)

Skrevet

Dette er meget bra gamer! ;)

Dere satte opp siden på rekord tid. Og i tilleg ser det ut som at dere har jobbet med siden i mer en noen dager. Ikke mange som klarer det! Fortsett med det gode arbeidet. Gleder meg til å lese topp kvalitet`s spill annmeldelser og artikkler :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...