Gå til innhold

OOO Oscuro's Oblivion Overhaul


Anbefalte innlegg

Spørsmål til FCOM. Hvordan pokker'n slår jeg av det som gjør at jeg ikke er høy nok level til å åpne Hard og Very Hard-kister? Når jeg som level en kommer meg unna en kamp mot en Goblin Shaman og en Goblin Warlord, så har jeg i hvertfall lyst til å _se_ nedi den jævla kista de har innerst i hølet sitt. Tror aldri jeg har vært så skuffet i Oblivion før ...

I krisesituasjoner:

 

console -> klikk på kista -> "unlock" :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spørsmål til FCOM. Hvordan pokker'n slår jeg av det som gjør at jeg ikke er høy nok level til å åpne Hard og Very Hard-kister? Når jeg som level en kommer meg unna en kamp mot en Goblin Shaman og en Goblin Warlord, så har jeg i hvertfall lyst til å _se_ nedi den jævla kista de har innerst i hølet sitt. Tror aldri jeg har vært så skuffet i Oblivion før ...

Gå inn i konsollen og skriv set LapMinLock 0. Da slår du av denne begrensningen.

Lenke til kommentar
Børsta støv av Oblivion i dag og lurer på:

 

Når du drar OOO moden sine filen i Oblivion folderen blir dette automatisk lagt til i spillet (Eventuellt andre mods så alternativ start eller NPCer, rustninger).

Les readme-filen til OOO, det står det mye viktig om installasjonen. :)

Lenke til kommentar
Det at belønningen for quests scaler er vel det som er mest irriterende. Det gjør at man føler man sløser bort questen om man gjør den tidlig.

 

Eg lasta ned Quest Award Leveller, som gjorde att eg kunne gjere mange quest og fortsett bruke det eg fekk seinare. Skal innrømme at det var digg å få henda på eit Deadric Spear på lvl 1 i Morrowind da ;) , men sidan eg ikkje lik dungeonraiding så fekk eg likssom ikkje brukt det.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...