Gå til innhold

OOO Oscuro's Oblivion Overhaul


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skal den fangen være samme rase som man er? eller?

 

Du må laste ned en mod som gjør at fangen vil prate med deg om du bruker custom race.

 

Valen Dreth har en spesiell dialog etter hvilken rase du har valgt. Modden gjør at han har en custom dialog for custom races. Om du ikke laster ned modden kommer du deg aldri ut av fengselet med custom race.

Lenke til kommentar
Skal vel også finnes en mod som gjør at du fjerner hele den fengsels-delen og begynner ved utgangen av sewers, slik at du bare kan redigere karakteren der før du går ut :)

Anbefaler Alternative Arrive Start By Ship som er mye bedre og ikke fullt så kjedelig som den vanlige starten :D

 

Best av alt: Den gjør at du ikke føler deg stresset til å starte hovedquesten.

 

 

Du våkner i båten av en drøm om at keiseren er død i kloakken og mistet amuletten. Om du velger å følge drømmen med en gang eller ikke er opp til deg.

 

Lenke til kommentar

Eg må seie at eg faktisk liker levelscalling. Når eg spelte Morrowind så følte eg heile tida at eg burde levle ein level opp før eg gjorde dette questet, men sidan eg ikkje er så glad i å gå rundt i holer utan nokon spesiell grunn(altså eit quest), så klarte eg det ikkje. Derfor liker eg levelscalling, den gjer rett og slett at eg kan gjere quest utan å møtte levle.

Lenke til kommentar
Vil heller anbefale FCOM. Det er en mod som lar deg bruke OOO, MMM, Fransesco's og WarCry samtidig.

Fikk litt lyst til å spille Oblivion igjen etter å ha lest det der, men seriøst, er dette det man må gjøre for å få til moden? Hadde jo ffs vært mindre stress om noen bare hadde lasta opp Oblivion-mappa si.

Endret av DurinVIII
Lenke til kommentar

Spørsmål til FCOM. Hvordan pokker'n slår jeg av det som gjør at jeg ikke er høy nok level til å åpne Hard og Very Hard-kister? Når jeg som level en kommer meg unna en kamp mot en Goblin Shaman og en Goblin Warlord, så har jeg i hvertfall lyst til å _se_ nedi den jævla kista de har innerst i hølet sitt. Tror aldri jeg har vært så skuffet i Oblivion før ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...