Gå til innhold

PROTOTYPE - Tråden!


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+130498
QUOTE (Bebeluv @ 10. May 2009, 20:20) *

Prototype og Infamous har noen likheter, som for eks superhelt med superkrefter, men er strengt tatt ikke samme spill wink.gif

 

Sorry, jeg forvekslet spillene blush.gif

du er ikke alene ;)

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Dear Jonas,

Thank you for contacting GameStop.com.

The products we sell are designed to work with the NTSC electronics specification only. You should check to see if the products we sell will work with your local area's electronics specification.

If you have any other questions, please feel free to respond to this email.

Best Regards,

Tim Customer Service Agent

 

Sendte mail angående forhåndsbestillingspakken.

Lenke til kommentar

Var innpå forumet nå, var en fyr som sa han hadde sett noe om en demo 17 mai. Vet ikke helt hva jeg skal si, i og med at det ikke har vært noe snakk om det annet enn det magasinet han hadde lest så vet jeg kke om ejg skal håpe på det.

 

Bare tenkte å informere dere, ikke få høye forhåpninger, men hadde vært kult :p

Lenke til kommentar

Av superhelt spill som kommer nå. Bionic Commando, Prototype og Infamous, så synes jeg dette virker Protoype mest spennende. Men jeg føler at utviklerne ikke er gode nok, for å få ut det fulle potensialet på dette spillet. Infamous er et gjennomført spill med kvalitets utviklere, men konseptet er ikke helt min greie forhold til dette. Så håper virkelig dette spillet leverer.

 

En demo med 10min på 10kvm hadde holdt for meg på dette spillet. Skal kun sjekke ut flyt, grafikk og kontroll. Så det hadde blitt bra med demo!

Lenke til kommentar

Stempelet som kvalitetsutviklere regner jeg med ryker når Infamous blir lansert, for demoen var noe av det dårligste jeg har prøvd i år. Uorginalt konsept med elendig spillbarhet og noe av de rareste fiendetypene jeg har sett. Grafikken er også udetaljert for å si det mildt.

Lenke til kommentar

Hei, jeg lurte bare på om hvor man bør forhåndsbestille Prototype jeg =) Har lest noen gjør det fra Play.com. Hvordan er det med pris/frakt osv fra der?

btw, har ikke følgt med på dette spillet så veldig mye, men etter ett par HD Gameplay videoer på nettet, fant jeg ut at dette skal jeg ha :D

 

edit: :o Da blir det nok norsk butikk ja :rolleyes:

Endret av Kenichi-san
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Play.com leverte et spill til meg 3 og en halv uke etter at jg bestilte et spill, ville heller bestilt fra en norsk nettbutikk, f.eks absoluttspill.no eller gamezone :)

Lenke til kommentar

Haha, jeg absolutt spill ligger i byen min så jeg slipper å bestille på nett =D.

 

Men, må vel neddom og prate med de fordi jeg drar på hytta på release så må be dem holde en igjen for meg. Hvis ikke jeg kan stikke av med en dagen før da.

Endret av Perrern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...