Gå til innhold

PROTOTYPE - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dessuten er det vel noe slikt spillet koster på konsoll.

 

Nå er PC-spill genrelt billigere enn konsollspill, men 540 kroner er nok alikevel billigere enn hva konsolleiere må ut med til å begynne med.

 

Og som Vrengtpolvott sier, det er utgiver som bestemmer prisen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Trodde at spillet kom ut denne tirsdagen, og da har jeg eksamensforbredelsesdager (langt ord ftw), da ble jeg både glad og sur, men det er jo tirsdagen etter ^_^

Lenke til kommentar
Må gi Valve litt av skylden for i det hele tatt å tillate så grove prisforskjeller,mener spillet bare koster 35 pund i england på steam...

 

Ta heller denne diskusjonen inn i en tråd hvor Steam diskuteres.

 

Jeg trodde ikke spillet før kom om lenge, så dette var jo hyggelig. Jeg trenger noe nytt å spille snart, og Prototype er absolutt interessant.

Lenke til kommentar
Må bare få sagt èn ting. Når du ødelegger en tanks ved å dulte borti den med skulderen din, da er du temmelig badass.

 

Dette spillet virker etterhvert utrolig lovende, kommer det noen demo? Kommer det på PC?

 

Som nevnt tidligere i tråden kan Prototype allerede forhåndsbestilles på Steam, dog prisen kan for noen synes å være litt stiv.

Har også lastet ned to trailere fra Steam jeg ike har sett før, og er rimelig sikker på at det er i hvert fall en kjent skuespiller som har en stemme i dette spillet.

 

Har utvikler greid å fremstille og fortelle historien sin så bra i spillet som i noen trailere blir dette et garantert kjøpt, gode historier er det beste salgsargumentet et spill kan ha.

 

Ellers synes jeg Mercer virker litt for badass. Etter å ha fullført X-Men Origins: Wolverine så vet jeg hvor stusselig det er når hovedkarakteren er for sterk i forhold til motstanden. Og da tenker jeg ikke på vanskelighetsgrad, jeg tenker "her sitter jeg med en fyr som er udødelig, hvorfor i pokker skal jeg gidde å bry meg med disse kampene?"

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Du får jo disse "infected" etter deg av og til, og disse virker ikke så lette å ta ned utifra det jeg har sett. Og utifra det jeg har skjønt, kan du velge mellom flere måter å klare oppdrag på; storme militære baser, eller consume og bruke en stealthy metode for å komme deg lenger og lenger inn. Velger du førstnevnte, blir du en større og større fiende til militære, og de vil sende mer og mer styrker mot deg, samt infected som nevnt tidligere. Jeg tror spillet vil bli vanskeligere etterhvert, hele NY utvikler seg, og det vil bli mer og mer infected.

 

Edit: Infected er de rosa dyrene som ligner på hjorter som går oppreist. Vist i en rekke gamepkay videoer.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Du får jo disse "infected" etter deg av og til, og disse virker ikke så lette å ta ned utifra det jeg har sett. Og utifra det jeg har skjønt, kan du velge mellom flere måter å klare oppdrag på; storme militære baser, eller consume og bruke en stealthy metode for å komme deg lenger og lenger inn. Velger du førstnevnte, blir du en større og større fiende til militære, og de vil sende mer og mer styrker mot deg, samt infected som nevnt tidligere. Jeg tror spillet vil bli vanskeligere etterhvert, hele NY utvikler seg, og det vil bli mer og mer infected.

 

Edit: Infected er de rosa dyrene som ligner på hjorter som går oppreist. Vist i en rekke gamepkay videoer.

 

Jeg tviler ikke på spillets vanskelighetsgrad, og har ingen formening om det vil bli for lett eller for vanskelig, men det er et spørsmål om "nødvendighet". Når man ikke har noen fiender som utgjør noen trussel fordi man selv er tilnærmet udødelig føles det ganske bortkasta å måtte hamle opp med de. Anyway, jeg satser på at dette spillet blir knakende bra, det er litt for spennende til å takke nei til det!

 

Hele infeksjonen av NY virker spennende (dog, som jeg har kommentert før i tråden, så virker infiserte bygninger litt far fetched), den greia med å bli andre folk og få informasjon virker spennende og hvis de har greid å fortelle historien jeg håper er god på en god måte vil dette bli et spill jeg vil storkose meg med! Vel og merke hvis kjøretøykontrollene ikke er forbanna kronglete.

Lenke til kommentar

Har egentlig blanda følelser om dette spillet .. Noe jeg kommer til å elske med prototype er hele parkour greia, hoppe fra skyhøye bygninger og bare sveve utover og nyte utsikten. Men noe som hindrer forhåndsbestillingen er om jeg kommer til å bli lei spillet etterhvert, om det blir for repetivt osv ..

Lenke til kommentar

Jada, det blir jeg nok en gang. Men tenkte om jeg kommer til å bli lei før jeg i det hele tatt har fått fullført spillet, pga lite variasjon osv. Det er tingen som hindrer forhåndsbestillingen. Men jeg får vente til anmeldelsen kommer, og se hvordan det er ;p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Det som også er fett, er at spillet analyserer hvordan bakken/kantene er før du lander der, sånn at animasjonene passer mer eller mindre perfekt. Vil gjøre parkour-delen bare enda råere!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...