Gå til innhold

PROTOTYPE - Tråden!

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Syntes det er litt artig jeg, spesielt hvis du står uttafor Hives. Da pøser det på med alt, devastators er så godt som perfekt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja, men det blir litt mye noen ganger, også synes jeg det er litt chill å bare fyke rundt å drepe de infected civilians folka, blant annet for å få den achievementen.

Ingen som vet om noen steder?

Skrevet

Må si jeg holder med Atsjonas her. De overdrevne kampene er underholdende og spriter opp mye. Man føler seg virkelig mektig når man hamler om med slike mengder. Å kjøre en groundspike opp mellom beina på en hunter og under en tank på samme tid er virkelig tilfredsstillende.

En liten ting jeg verdsetter i spillet, er at folkemassene ikke føles statiske, de er sansynelige og det er artig å løpe gjennom dem(spesielt med rustningen skrudd på).

Forresten, noen som har klart å ødelegge et hive med devastator? Kunne vært artig om det gikk ann :p

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Sånn ja! Først fikk jeg "Misconception - You've destroyed 25 infected water towers before they hatched.", og nå fikk jeg "Unnatural selection - You've acquired all upgrades available". Mangler også bare 1 event :D

Thank you såpe.

Skrevet (endret)

Personlig syns jeg folkemassen er ganske dårlig laget. De kommuniserer veldig lite (sammenlign for eksempel med GTA IV eller Saints Row 2 og hør hvordan den byen høres ut. I N.Y.C. herjer det nå totalt kaos, men det er ikke en kjeft som snakker om det. Enten skriker man eller så sier man "ingen ting").

Dessuten opplever jeg ofte at lyden av folkemassene plutselig blir borte når jeg beveger meg rundt i byen. I det ene øyeblikket hører jeg skrik og lyden av trafikk, i det andre blir det totalt stillhet og det er nesten så jeg lurer på om jeg ser sommerfugler og barn i Central Park. Og ragdollene er så håpløst laget at det er nesten flaut å se dem gjøre noe annet enn å stå eller gå.

Ikke bryr jeg meg stort om det å kjempe de "store" kampene heller, for jeg syns ikke slossingen fungerer særlig bra. Enten er det en del jeg ikke har skjønt, eller så skal jeg måtte finne meg i at den "kjempesupre" teknikken det er å trykke RT ikke fungerer særlig bra, spillet har en slowmo-effect som forstyrrer, Alex stortrives med å slå ut i løse luften og Devastator-angrepene er meningsløse fordi det når alt kommer til alt ikke er en kamp man kan komme seg ut av på andre måter enn å stikke av. Ikke ser jeg den helt store fortjenesten med å slå masse pigger opp av bakken heller, når man kan ta ganske mye skade av å stå der.

Jeg sitter hele tiden og lurer på hvorfor jeg gidder å spille Prototype, særlig når jeg leser mine innlegg i denne tråden. Men når jeg ser bort i fra spillets dårlige håndverk, meningsløse skog av oppdateringer og litt skuffende historie så sitter jeg med en følelse av å spille et spill jeg liker innmari godt å spille. Og dèt er ingen dårlig jobb.

Endret av AltF4
Skrevet

Er det bare jeg som ikke takler events i slike spill som dette? Synes de er så uinteressante og kjedelige at jeg ikke orker å starte dem.

Skrevet (endret)
Bertelsen: Hva med å la det være slik det er? Det er et fordømt navn, ikke livet.

Fordi tråden har byttet navn oftere enn du har hatt bursdag.

Når det kommer personer og besøker forumet vil de sikkert velge seg et annet forum ganske fort.

Engelske titler fordi folk ikke gidder å oversette, cheesy titler som ikke forklarer hva tråden handler om osv.

Endret av Bertelsen
Skrevet
Er det bare jeg som ikke takler events i slike spill som dette? Synes de er så uinteressante og kjedelige at jeg ikke orker å starte dem.

Er ikke bare deg nei.. Føler jeg bør gjør dem for å dra ut levetiden på spillet, men jeg gidder rett og slett ikke. Den tankegangen gjelder egentlig for samtlige sandkassespill.. :p

Gjest Bruker-127711
Skrevet

De er litt småkjipt på starten, men de er faktisk ganske morsomme.

Skrevet (endret)

Jeg prøver alle, men merker jeg at det er mer vrient enn jeg gidder bryr jeg meg ikke noe mer om de. Eneste jeg sørger for å ta er consumeevents.

Hvorfor får jeg plutselig ikke beskjed om at Strike team has been evaded? 6 ganger nå har jeg prøvd å engasjere meg i en kamp for en hive for å se om jeg kunne finne ut hvorfor dere syns det er så kult, men det eneste er at jeg blir kasta runt av hunters og en eller annen med grønne klær ringer etter hjelp. Jeg stikker av, gjemmer meg helt fint, de får beskjed på radioen om å dra hjem og borte blir de. Men ingen reward (eller +1 for achievement) på meg.

Endret av AltF4
Skrevet

War eventsene er jo helt håpløse, de gangene jeg ligger an til å klare det på akseptabel tid dør laget mitt.

Herlig, sliter med en medium militær consume event, har prøvd flere ganger og nå kom jeg frem til den siste av fire fyrer jeg skal konsumere - 4 sekunder på klokka og jeg puster letta ut. "No new events" står det først - helt vanlig det tenker jeg. så kommer beskjed om at eventen faila fordi det ikke var mer tid igjen opp. Huzzah!

Skrevet

Da kan du vel gjøre de for meg? Hater de :p Akkurat ferdig med å skaffe alle oppgraderingene og har tatt en del events også. For det meste War og de hvor du bare skal drepe folk med et spesifikt våpen. Sparer de to siste oppdragene til alt annet er gjort (Nei, jeg gidder ikke samle alle de "orb'ene") før jeg runder spillet.

Skrevet

Plages fortsatt med siste bossen. De av dere som sier han er lett kan brenne :) Prøvd taktikkene som nevnt tidligere i denne tråden, men det er alltid en centimeter igjen av livet hans. Hadde null problemer med Elisabeth, men den siste jævelen er for hard for meg tydeligvis.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Skal dere ta spillet på hard? Vet ikke om jeg orker/gidder å spille meg opp på krefter en gang til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...