Gå til innhold

[MULTI] SKATE 2


Anbefalte innlegg

Vennetråd for: SKATE 2

Sjanger: Sport

Platformer: XBOX 360, PS3

Utvikler: EA Black Box

Utgiver: Electronic Arts

Forumets SKATE 2 spillere:

 

XBOX 360:

Skjul
- Habitats

- Erik n0n

- Bare Lakus

- Alliha

- Torg3r

- ribagorza

- SKATE KONGEN

- AgentPekka

- Sadfez

- Feral Infant

- x Gal Ape x

- oophus

- Atsjonas

- Draift

PS3:

Skjul
- frizzeh

- Dnivio

- decreeofj

- trellaern

Endret av Habitats
Endret emnetittel til å inkludere plattform
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har spilt demoen litt, og med èn gang kontrollene sitter, så blir det nok å kjøpe. Så Erik dro noen mad-triks i helga(i spillet :p ), og er bra keen på å gjøre det samme! :)

Takker Laland for komplimentene og jeg skal skaffe meg spillet så fort jeg kommer innom en GameStop.

 

Bare legg meg til:

Erik%20n0n.png

Lenke til kommentar
Ser ikke problemet da det bare er å sjekke i listen hvilken platform den spesifikke brukeren spiller. Hvert fall ikke så lenge det er snakk om kun en håndfull brukere. Hadde det derimot vært 50 av hver, hadde jeg forstått problemet.

Problemet ligger i det at på en liste vil man aldri se om den brukeren faktisk fremdeles spiller det spillet eller om h*n er aktiv enda.

Også som du selv sier så blir problemene større og større jo flere som spiller spillet og signerer i tråden.

 

En tråd per konsoll er etter min mening mye bedre. Når vi har en egen kategori dedikert til dette ser jeg ikke noen grunn til å ikke utnytte tilbudet :)

Lenke til kommentar

Jeg har fått det for meg å være hobby-moderator i fem minutter her nå, men hold ut vær så snill. Det er flere av oss på forumet som føler at en slags standardisering burde skje her inne i denne kategorien, og derfor er det en sticky her som sier litt om hvordan en tråd helst burde se ut.

 

Sticky tråd

 

Utifra det lurer jeg på om du kunne forandret emnetittelen til [MULTI] Skate 2, slik at forumet blir ryddigere.

 

Takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...