Gå til innhold

Den store Call of Duty:MW-Tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jo poste ingame name om dere vil, og gjerne xfire, så folk kan spille sammen.

Noen som har hørt rykter om en ny patch nå forresten?

XFIRE-Liste:

Habitats - Habitats

Exia - Reavenas

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flyttes til "Felles".

Forespørsler om noen å spille med, deling av brukernavn hos ulike spilltjenester og lignende kan taes i en dedikert tråd i "Spill sammen"-forumet, så blir det lettere å finne det :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Fy F... så lei jeg er av m16 nå. Det er jo det eneste våpenet folk bruker. Har sluttet helt å bruke det av prinsipp. Vet jo at alle har tilgang til det osv så er jo ikke noe feigt på den måten. Men folk bruker jo nesten ikke andre våpen, kan ikke forstå hvordan det kan være noe gøy i det hele tatt.

Det er vel sikkert fordi det er et såpass enkelt våpen å få kills med, men andre våpen har jo mye større potensialet! Ak 47 eller 74 er jo feks to våpen som kan være mye bedre.

Er bare så utrolig lei av alle noobsene med dette våpenet, synes også det er rart at IW ikke har gjort noe med dette på disse 1 1/2 (?) årene spillet har vært ute!

Skrevet

Hvis dere ikke liker m16, prøv å spill mot P90 i hardcore...

Selv bruker jeg, og har alltid mer eller mindre brukt m16/mp5 eller bare deagle. Spiller dog bare public.

• 2 uker senere...
Skrevet

Har begynt å spille så smått igjen, men har glemt å kopiere over profilen så må levle opp på nytt : / har hørt noe snakk om prestige ranks eller classes, hva er dette? : o

Skrevet

Prestige er at du kan levle til 55 på nytt for å få et nytt symbol eller noe slikt. Det finnes dog ikke på PC, bare konsoll.

Hva er det som er greia med at folk elsker hardcore forresten? Det er jo bare fullt av camperhorer med M16 eller P90 som gjemmer seg inni hjørner og dreper deg med ett skudd i stortåa. :mellow:

Skrevet (endret)
Hva er det som er greia med at folk elsker hardcore forresten? Det er jo bare fullt av camperhorer med M16 eller P90 som gjemmer seg inni hjørner og dreper deg med ett skudd i stortåa. :mellow:

Haha, det duste argumentet der begynner å bli oppbrukt. Camperhorer finner du i alle gamemodes, og du kan gjerne prøve å overbevise meg om at M16 ikke er mye brukt i annet enn hardcore, og i core mode er P90 bare byttet ut med MP5.

Det finnes like mange argumenter for eller i mot, og alt går på preferanse. Selv spiller jeg bare hardcore S&D uten å campe nevneverdig, går veldig bra det.

At ett skudd i stortåa dreper er etter min mening bedre enn at man overlever et skudd fra en .50 caliber sniper "oj, jeg ble truffet gitt, får gå bak hushjørnet her og hvile litt da så går det nok over" *sarkastisk tone*.

Endret av Snapcase
Skrevet (endret)
Haha, det duste argumentet der begynner å bli oppbrukt. Camperhorer finner du i alle gamemodes, og du kan gjerne prøve å overbevise meg om at M16 ikke er mye brukt i annet enn hardcore, og i core mode er P90 bare byttet ut med MP5.

Det finnes like mange argumenter for eller i mot, og alt går på preferanse. Selv spiller jeg bare hardcore S&D uten å campe nevneverdig, går veldig bra det.

At ett skudd i stortåa dreper er etter min mening bedre enn at man overlever et skudd fra en .50 caliber sniper "oj, jeg ble truffet gitt, får gå bak hushjørnet her og hvile litt da så går det nok over" *sarkastisk tone*.

Det er kanskje oppbrukt, men det er likevel ganske sant. <_<

Hver eneste gang jeg har forsøkt å spille på hardcore så har det gått bra helt til jeg blir drept av en eller annen lassaron som gjemmer seg på de mest obskure steder. På core så er det iaffal mulig å ta en helomvending og plante en salve rett i fjeset på jævelen. På hardcore så er du fucked.

Endret av teletubbiekid
Skrevet

Jeg har i det siste blitt forelsket i hardcore, og jeg finner sjeldent en match full av campere og P90 horer.

Tror det rett og slett er en populær-myte blant de som ikke liker å tåle lite.

Spiller man taktisk og rent er hardcore mye bedre enn de vanlige spillemodusene rett og slett fordi den minste feil koster deg livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...