lolidude_InnleggNO Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Start, kontrollpanel, se etter et ikon som ligner på en høytaller (evt om du kjenner igjen noen navn. Realtek er et eksempel), bla deg igjennom menyene til programmet til du finner en slider eller lignende som du kan ta til høyre/venstre og merker forskjell i headsettet.(prøver på en veldig generell guide) Jaha, Den ene skrur seg høyere en den andre jo høyere man tar på volumet! YAY! IA IA CHTULU FHTAGN høres riktig ut igjenn
Error Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Hei forumfolk. Den allmektige Error, ruler of Vanarheim er tilbake. Pollen i Photshop konkurransen V1 er oppe!
Rider of Reason Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Det er bare å gjette på hvor gammel hun er og trekke fra/legge til 10-2 år. Jenter i min aldersgruppe elsker det når jeg "tror" de er myndige ^_^ Haha. Bare ikke prøv det der på en kvinne som har passert 20.
Laland Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Haha. Bare ikke prøv det der på en kvinne som har passert 20. Haha, nei, da er de såvidt fylt atten. ^_^
Error Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 (endret) Har ikke vært med i diskusjonen her, Laland, driver du og flørter med eldre jenter? :o Og jeg ser at Shicca leser i tråden. Kan du forklare litt om kommunisme, og hvilke regler kommunismen er bygd på? Det eneste vi får servert på skolen er "Kommunisme er noe drit som han **** Stalin og de andre idiotiske folkene i Sovjetunionen fant på. Styr unna!" Endret 22. april 2009 av Error
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Har ikke vært med i diskusjonen her, Laland, driver du og flørter med eldre jenter? :o Og jeg ser at Shicca leser i tråden. Kan du forklare litt om kommunisme, og hvilke regler kommunismen er bygd på?
Laland Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Flørter og flørter.. det er ofte man finner såvidt myndige folk i kassa på polet/kassa på kiwi, og da er det greit å gjøre et godt inntrykk slik at man får tak i ting man ikke burde få tak i.
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Det eneste vi får servert på skolen er "Kommunisme er noe drit som han **** Stalin og de andre idiotiske folkene i Sovjetunionen fant på. Styr unna!" I know. Samme med (A)narkisme.
Error Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Som i motsetning er en styreform som ikke kan fungere. "Okay guys, do the what the fuck you want to do, we don't care. Good luck and have fun!"
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Pffffft, som om demokrati liksom fungerer.
Mokko Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Jeg har nå.. "fått tak i" en film i avi-format. Jeg greier ikke å få spilt den av i QuickTime, men i "VLC media player". Filmen kom opprinnelig med spanske undertekster, men disse greide jeg å fjerne ved å gå på Video -> Subtitles Track -> Disable i VLC. Her kunne jeg da velge å ta Disable eller "Track 1" som var den spanske teksten. Spørsmålet mitt er nå hvordan, og med hvilket program (må kunne brukes på Mac) kan jeg få konvertert avi-filen til en fil jeg kan brenne på DVD (er vel MPEG1 eller 2?) og også fjerne undertekstene her så de ikke kommer på DVDen? Jeg har konverteringsprogrammet Handbrake fra før, kan dette brukes?
Error Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 (endret) @Lolidude: Jeg siterer Sir Winston Churchill: "Many forms of Government have been tried and will be tried in this world of sin and woe. No one pretends that democracy is perfect or all-wise. Indeed, it has been said that democracy is the worst form of government except all those other forms that have been tried from time to time." Endret 22. april 2009 av Error
ShampooMacTavish Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 True, Error. Or should I say, Winston.
Licht Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Jeg har nå.. "fått tak i" en film i avi-format. Jeg greier ikke å få spilt den av i QuickTime, men i "VLC media player". Filmen kom opprinnelig med spanske undertekster, men disse greide jeg å fjerne ved å gå på Video -> Subtitles Track -> Disable i VLC. Her kunne jeg da velge å ta Disable eller "Track 1" som var den spanske teksten. Spørsmålet mitt er nå hvordan, og med hvilket program (må kunne brukes på Mac) kan jeg få konvertert avi-filen til en fil jeg kan brenne på DVD (er vel MPEG1 eller 2?) og også fjerne undertekstene her så de ikke kommer på DVDen? Jeg har konverteringsprogrammet Handbrake fra før, kan dette brukes?Kvitt deg med .sub-filen og brenn den som .avi? 8D-Eplefe
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Jeg lastet ned Lode Runner til 360 nå nettop. Elsker det, og jeg har en fremføring imorgen som jeg ikke har startet på.. hmm..
Mokko Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Jeg har nå.. "fått tak i" en film i avi-format. Jeg greier ikke å få spilt den av i QuickTime, men i "VLC media player". Filmen kom opprinnelig med spanske undertekster, men disse greide jeg å fjerne ved å gå på Video -> Subtitles Track -> Disable i VLC. Her kunne jeg da velge å ta Disable eller "Track 1" som var den spanske teksten. Spørsmålet mitt er nå hvordan, og med hvilket program (må kunne brukes på Mac) kan jeg få konvertert avi-filen til en fil jeg kan brenne på DVD (er vel MPEG1 eller 2?) og også fjerne undertekstene her så de ikke kommer på DVDen? Jeg har konverteringsprogrammet Handbrake fra før, kan dette brukes?Kvitt deg med .sub-filen og brenn den som .avi? 8D-Eplefe Genialt, trodde faktisk jeg hadde slettet den, men neida. :rolleyes: Men jeg må da fortsatt konvertere til MPEG1 eller 2? Anbefalt program?
Coffey Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Som i motsetning er en styreform som ikke kan fungere. "Okay guys, do the what the fuck you want to do, we don't care. Good luck and have fun!" Anarkisme er ihvertfall en effektiv måte å sette igang globalt selvmord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå