Kiro Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Et lite søk på Google så er kodene der, men ikke fall for fristelsene.
iharal3 Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Juksing er da bare morsomt. Gi nå den lille gutten cheats hvis han vil ha det.
Essem Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Kan noen gi tips til hvordan jeg kan spare? Pengene mine flyr bort på kebab, spill og godteri. Helt skummelt. Ah! Den hellige triangel.
Lakus Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Da må jeg spise brødskive hele tiden. Noen som kan hjelpe meg litt, ser etter en dypere mening i dette: Now Im not looking for absolutionForgiveness for the things I do But before you come to any conclusions Try walking in my shoes Try walking in my shoes Har allerede hostet opp endel, men trenger litt mer føler jeg. Han/hun leter ikke etter, og trenger ikke, verken tilgivelse eller en avslutning på det han/hun har gjort. Han/hun vet hva det er og hvem det går ut over, men han/hun prøver så godt han/hun kan. Personer som har gjort visse ting blir veldig ofte sjikanert og plaget, selv om de har bært velta av hva de har gjort i flere år. Så jeg tror ikke det handler om han/hun, men om de som fordømmer.
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Endelig ferdig! Musikkanalysen ble på 2 sider skrift + 2 sider med musikkteksten.
AltF4 Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Husker BLizzard i fjor offentliggjorde en rase fra WC3 (tauren tror jeg det var) som en Terran-rase i StarCraft 2. Jeg ble litt lettere wtf, jaja det går vel kanskje. Haha, den StarCraft uniten er jo helt fantastisk!
Gormers Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 (endret) Jeg har drept en person! :unsure: Flere titall personer faktisk. Om Locuster kan betegnes som personer. Etter du så gears of awesome:P Bleh, nettsiden jeg skal levere i morra kommer til å trekke ned gjennomsnittskarakteren min i It Endret 1. april 2009 av Gormers
ShampooMacTavish Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Ooo, én post til 700... hva skal den gå til, tro?
Mokko Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Var på Ullevål i kveld, syk avslutning på Norge-Finland-kampen. Tre mål på overtid, og Norge går fra det med 3-2. Selv om den ikke var så bra prestasjonsmessig, det var utrolig deilig å vinne! Drillo is teh man.
Kexxy er sexxy! Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Hvem sier at du ødelegger spillet med å bruke cheats? Lulzcopter.
ShampooMacTavish Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Oi, der fikk jeg den allerede. I Diablo-tråden.
Gormers Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 (endret) Hvem sier at du ødelegger spillet med å bruke cheats? Lulzcopter. Som regel gjør man det. Ødelegger spillopplevelsen og utfordringen i alle fall. Cheats er mer for hvis du har runnet spillet før og vil kødde rundt, eller for å skippe baner du har klart før (men filen har blitt sletta). Endret 1. april 2009 av Gormers
Kexxy er sexxy! Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Hvem sier at du ødelegger spillet med å bruke cheats? Lulzcopter. Som regel gjør man det. Ødelegger spillopplevelsen og utfordringen i alle fall. Cheats er mer for hvis du har runnet spillet før og vil kødde rundt, eller for å skippe baner du har klart før (men filen har blitt sletta). Kanskje det er noen som liker å plaffe ned folk uten å miste liv? Kanskje noen liker å ha alle våpnene ifra begynnelsen. Å begynne å kalle folk tapere fordi dem bruker cheat i singleplayer blir bare teit.
Gormers Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 (endret) Hvor fikk du det fra? Har bare sagt at det ødelegger spillet (spillopplevelsen jeg)... edit: Vel JEG sa ikke det Endret 1. april 2009 av Gormers
Kexxy er sexxy! Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Åja, beklager, var til den andre karen som sa det.
Toroto92 Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Vel det er jo egentlig det. Du er en taper om du må bruke cheats for å vinne et spill, enkelt å greit, samme som om du jukser i en sport, da er du er en taper
Laland Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Hvis det er for å klare det er det en ting. Hvis det er for å ha det moro er det en helt annen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå