Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Skrevet

Spesiell dag, etter 10 år som CNC Operatør på samme sted ble jeg delvis permittert pga usikkerheten i oljebransjen. For første gang i livet har jeg kjent på det å faktisk ikke ha en trygg jobb, skikkelig kjip følelse.

Skrevet

Fy fader. Har sett på The Blacklist i det siste. Det er så bra!

Dessverre taper det seg etter at de første avsløringene kommer. Det virker som de ikke hadde flere troll i esken.

Skrevet

Spesiell dag, etter 10 år som CNC Operatør på samme sted ble jeg delvis permittert pga usikkerheten i oljebransjen. For første gang i livet har jeg kjent på det å faktisk ikke ha en trygg jobb, skikkelig kjip følelse.

Å være arbeidsledig eller i en usikker jobbsituasjon er noe av det verste man kommer ut for. Påvirker absolutt alt, spesielt om man bor alene.

Skrevet

Jepp, det ble litt av en kombo, for jeg flytter ut fra fruen jeg har vært sammen med i snart 8 år. Jeg vet at markedet er stappet med arbeidsledige i mitt yrke, så jeg ser etter en jobb. Samme hvilken.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har også vurdert å kjøpe aksjer i stedet for å bare ha penger i banken, men det virker som om man må bruke veldig mye tid på å holde seg oppdatert om man skal gjøre det bra, og tid er det verre med.

Skrevet

Jeg tror jeg har for dårlige nerver til aksjesparing, såfremt det ikke er snakk om småsummer. Det hadde jo kanskje vært lurt nå å satset på bedrifter innenfor oljebransjen, så fort det blir ustabilt nok i midtøsten vil prisene fyke i taket igjen.

Skrevet

Putt litt penger i alternativ energi, type hydrogen/elektro. Over tid vil de garantert gi litt ekstra lommepenger. Sikkert ikke noen eksplosiv vekst, men alltid noe. Oljen kan jo brenne opp :p

• 2 uker senere...
Skrevet

I voksen alder får jeg ikke julestemning før timmy gresshoppe synger jeg altså, det var det soleklare høydepunktet før gavene da jeg var liten. Husker vi kunne se på SVT1 først og så på Nrk1 etterpå :)

God jul folkens!

Skrevet

I "voksen" alder, kommer julestemninga med Snekker Andersen klokka 9 på julaften, og fortsetter med Reisen til julestjernen, så Timmy Gresshoppe & co, så blir det grøt, så fordøye grøten, middag i åtte - ni-tiden, så dessert, og så gaver. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...