Jump to content
fargoth

Innlegg.no - Siste ordet 1

Recommended Posts

Aldri skjønt dette bildemaset. Jeg skjønner at man vil ha bilder av barn som vokser opp og slikt men tusenvis?

For min del er det mest fordi det er de eneste fysiske minnene jeg har igjen av en hund jeg halvt eide da jeg var mindre. Hun var min beste venn gjennom oppveksten, og vi ble så utrolig knyttet til hverandre. Jeg var helt knust da hun døde og tilbrakte mye tid etterpå med å se på bildene av henne. De er de eneste jeg har, og jeg vil ikke gi slipp på dem.

Annonse

Skjer a?

Har bestemt meg for å plukke opp igjen aktiviteten i denne tråden igjen. Så nå forventer jeg det samme fra dere andre gamlinga fra trådens glansdager. 

Er det forresten noen som har peiling på Twitch-streaming fra PS4? Jeg har begynt med det, men ønsker å pynte litt på streamen men aner ikke hvordan. 

Edited by AltF4

Har aldri prøvd å streame engang. Kanskje du må gjøre pyntingen via Twitch sitt eget interface, og ikke fra PS4-en.

Shit just got real. Jeg kommer Shampis For real.

@Zealuu: ja,men jeg aner ikke hvordan. PS4 har faktisk et ganske greit oppsett, men jeg ønsker å flytte på kommentarer og slikt. Dessuten har jeg enda ikke skjønt hvordan jeg lagrer filmklipp eller arkiverer det jeg strdamer. Får Google litt i kveld.

Lander på et sted mellom 2 og 5 tittere hver kveld, er ikke helt misfornøyd med det.

Om du ønsker kan jeg lage intro til deg AltF4? Jeg er ganske anerkjent i gamingvideomiljøet, har blitt kalt taratino innen nevnte nisje.

Det hadde jo vært himla kult! Aner jo ikke hvordan det funker å bruke en sånn men det går vel an å lære seg. 

Om du ønsker kan jeg lage intro til deg AltF4? Jeg er ganske anerkjent i gamingvideomiljøet, har blitt kalt taratino innen nevnte nisje.

Det hadde jo vært himla kult! Aner jo ikke hvordan det funker å bruke en sånn men det går vel an å lære seg. 

Hva tror du om copyrights, tror du warner brothers blir sure om jeg stjeler litt kunstnerisk inspirasjon (pluss lyd og bilde) fra de? Vil ikke skaffe deg trøbbel liksom

Jeg har lyst til å prøve streaming også, men siden jeg bor hjemme føles det så kleint å prate høyt til noen som "ikke" er der.

Det er det jeg liker så godt. Er glad i å snakke om spill, og det er gøy å si hva jeg mener når jeg spiller. 

Hva tror du om copyrights, tror du warner brothers blir sure om jeg stjeler litt kunstnerisk inspirasjon (pluss lyd og bilde) fra de? Vil ikke skaffe deg trøbbel liksom

Er redd Twitch setter ned foten før Hollywood kommer så langt.

Skal streame litt snart! twitch.tv/hellbrendy