Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søren og, nå minnet du meg på den chipsen fra Kims de sluttet å selge. Tror den het "smaksløk". Var utrolig god. Fra konkurransen "smaken av din fredag". Skjønner ikke vitsen når ingen av smakene ble værende i sortimentet.

In other news, jeg sov 12 timer i natt. Utrolig deilig etter å ha sovet 4-5 timer hele uken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er som den store Grandiosa-konkurransen, der de endte opp med å selge begge variantene.

Lenge siden sist, RoR. Hva kan du meddele fra det kalde nord? Er vinteren i anmarsj?

Skrevet

Vel, Game of Thrones er jo tilbake neste uke så det er jo klart at vinteren kommer. Sier seg selv det da.

Also, er så lei av sutrebukker som ikke liker Facebook.

Skrevet

Also, er så lei av sutrebukker som ikke liker Facebook.

Jeg er lei av folk som nekter å være en del av sosiale nettverk generelt fordi de er redd for spioner fra NSA eller noe. Tviler på at f.eks. facebook kompromiserer privatlivet ditt med mindre du velger å legge ut bilder av alt og alle til alle døgnets tider. Google er mye skumlere. :p
Skrevet

Bor for øyeblikket ikke langt fra Ridder Grunn, og kan meddele at vi har det relativt mildt her oppe nå. Et tegn på at sesong fire av Game of Thrones kommer til å suge?

Sesongens suksess hviler på om hvorvidt du kan se mange kritthvite gåere i gatene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...