Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det går egentlig ganske bra. Er i Stridstrenbataljonen i Bardufoss (tidligere CSS), altså Hærens logistikkavdeling. Skal i de neste to ukene kurses til å bli velferdsassistent, med et spesielt ansvar for kinoen. Blir kinomaskinist, så det er jo gøy.

Endret av ShampooMacTavish
Skrevet

Ble vaktkommandør akkurat før vinteren kom da jeg tjenestegjorde, så jeg måtte bare ut når vi hadde øvelser eller når jeg skulle til kantina, der vi i vakta kunne snike i køa. Herlig ordning.

Savner det litt, faktisk.

Skrevet

Stemmer det, kompis!

Ved sesjonen etterspurte jeg en plass hvor jeg fikk mye utetid. Jeg havnet nesten samme plass som deg, i Teletroppen. Ble mye gøy ute i feltet, selv om vi hadde det langt bedre i en beltevogn enn andre som lå i teltet.

Og så er jo det mange morsomme historier. Og bilder.

Trøtt og sliten:

S3010144.JPG

Skrevet

Det går egentlig ganske bra. Er i Stridstrenbataljonen i Bardufoss (tidligere CSS), altså Hærens logistikkavdeling. Skal i de neste to ukene kurses til å bli velferdsassistent, med et spesielt ansvar for kinoen. Blir kinomaskinist, så det er jo gøy.

Hihi, Bardufoss er så kos på vinteren. Gled deg! :wee:

Skrevet

Ørkenrotte med hva som virker å være kreft = stikke tidlig til dyrlegen i morgen tidlig og mest sannsynlig avlive stakkaren.

Nesten litt slik at man ikke vil ha kjæledyr lengre fordi.. DE DØR! :cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...