Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei der. Tenkte jeg skulle drive med litt veldedighetsreklame :)

I morgen skal jeg delta i et sponsorløp på folkehøgskolen jeg går på. Pengene går til et prosjekt vi støtter i enkelte afrikanske land. Prosjektet kalles CRO og er for gatebarn i disse landene. Disse barna får hver dag komme til CRO og få vasket seg og klærne sine, de får mat og et trygt sted å være. Løper varer i 2 timer og hver runde er på ca. 1,2km. Jeg skal, sammen med åtte, andre dytte en stor bil rundt løypa. Vi satser på rundt 4-5 runder. Hvis noen av dere kunne tenkte dere å hjelpe meg så send med en PM, eller en mail til [email protected]. Det er mulig å sponse med en fast sum eller en pris pr. runde. Setter pris på alt som kan gjøres og husk at alt hjelper ;)

Skrevet

Første visitt på ramma i vår nye leilighet. :woot:

Perfekt avslutning på en lang dag med mye flytting.

Spesielt med tanke på at jeg fikk strekk i ryggen etter første eske.

Begynner å bli gammal..

Skrevet

Herregud så bra Game of Thrones er. Når sesong 1 startet var det eneste jeg tenkte "dette kommer til å bli så dårlig i forhold til bøkene", men nå, 24 episoder senere, synes jeg omtrent 23 av dem har vært helt ufattelig fantastiske.

Nesten så jeg har lyst til å si at det kommer på høyde med bøkene, selv om det ikke er helt sant. Mind blown for hver episode jeg ser over hvor ekstremt bra D&D og alle skuespillerne klarer å levere serien i "kort format". HBO <3

Skrevet (endret)

Skjønner ikke hva jeg venter på.

At den nyeste boka kommer ut, eller i alle fall får en slippdato, slik at du slipper vente på den. :p

Endret av Sexylubb1
Skrevet

Høres ut som en gyldig grunn.

Nå har jeg bestilt meg nytt skjermkort. Med en backlogg bestående av blant annet Bioshock Infinite og Arma 3, så kan man trygt si at jeg gleder meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...