Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker det nye utseende til Geralt i The Witcher 2, men hvis stemmen blir som i videoen nedenfor, da blir jeg veldig trist!

Den videoen er fra alpha-demonstrasjonen da utviklerne brukte sine egne stemmer i stedet for stemmeskuespillere, fordi voiceover-arbeidet ikke var begynt enda. Så nei, det blir nok ikke slik :p

Whew!

Skrevet

Valve gjorde det samme med sin sidekick Wheatly i Portal 2 - forskjellen der er at fyren som hadde stemmen i utgangspunktet faktisk hørtes bedre ut enn fyren som har stemmen hans nå.

Skrevet

Jeg sikler på Outbreak-versjoen av CE til Dead rising 2, men etter å ha spilt en del i Case Zero får jeg ikke bestemt meg for om jeg egentlig har lyst på spillet i det hele tatt. Makan til dårlig spilldesign er det takk og lov lenge mellom hver gang jeg kommer over.

Skrevet (endret)

Skulle gjerne kjøpt noen CE selv, om jeg hadde hatt jobb utenfor studiet.

Ja, penger trenger man desverre for det meste. Liker best de spesialutgavene som kommer med Soundtrack og/eller noen kule spesialting. :)

Endret av Rider of Reason
Skrevet

Hvis spillet har et godt soundtrack, så er det greit å få det med. Dessverre er det fåtallet av spill som kommer med det nå til dags.

Og angående det. Scott Pilgrim vs the World: The Game har et heftig soundtrack!

Figurer er awesum :)

Skrevet

Jeg digger CE, spesielt som RoR sier, de med soundtrack o.l. Figurer er ikke noe jeg samler så veldig på, men som regel koster versjonene med figurer enda mer enn CE. Noen som vet om de er mulig å få tak i Gothic 3 sitt soundtrack? Et av de beste soundtrackene til et spill jeg har hørt!

Skrevet (endret)

Hvis spillet har et godt soundtrack, så er det greit å få det med. Dessverre er det fåtallet av spill som kommer med det nå til dags.

Og angående det. Scott Pilgrim vs the World: The Game har et heftig soundtrack!

Figurer er awesum :)

Ja desverre, nå er det in-game rustninger og våpen det går på. Går det ann å bli kjedeligere. :(

Jaha, har du et eksempel på det soundtracket da? :) Og bare så det er sagt, det er ikke bedre enn soundtracket fra NieR, det skjer bare ikke. ;)

Edit: Kule spesialting trenger ikke å være figurer, Prestige Edition til MW2 og Black Ops er gode eksempler på det, og hettegenseren fra Tekken 6 CE var ganske kul. :)

Edit2: Mange smileys FTW! :p

Endret av Rider of Reason

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...