Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt til å lage kakao med krem, men hvordan lager man egentlig krem? Har prøvd å google litt, men jeg skal jo bare ha en liten dæsj. Noen tips? :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig lett å lage krem. Du visper rett og slett bare desert eller matfløte sammen med sukker. Du visper til du får riktig konsistens. Gjør du det for hånd tar det veldig lang tid :p

Skrevet

Krem er utrolig vanskelig å lage! Ikke bare er det vanskelig å ta i riktig mengde sukker, men også å unngå å vispe for lenge. Er helt umulig å vite når den er ferdig, og tar man litt for lenge er den ødelagt...

Skrevet (endret)

Det er da vitterligen bare å riste kartongen til innholdet ikke renner ut alt for fort lenger!

Jeg har endelig startet å spille MGS 4. Men er det virkelig så lite snikete, eller er det noe jeg ikke har klart å få med meg? Det er jo et tredjepersons skytespill mer eller mindre!

Endret av AltF4
Skrevet (endret)

Hmf, ja da er det jo bare mer fokus på action da.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Mgs4spoiler.jpg

psoiler kek?

Endret av Gormers
Skrevet

Jaja, Heavy Rain kan være så bra det bare vil - jeg har det ikke enda :p

Først må jeg tvinge meg igjennom Bioshock 2, som jeg håper jeg klarer i kveld og så må jeg peise meg gjennom Darksiders og siste banen av Brohers in Arms: Hell´s Highway. Irriterer meg skikkelig at jeg sluttet å spille sistnevnte rett før jeg var ferdig. Om jeg er heldig får jeg også presset inn en liten runde med Tropico 3.

Alt må skje før Bad Company 2 dukker opp i postkassa. Phew. Og to uker etter det kommer God of War 3, deretter Metro 2033, så Red Dead Redemption og Mafia 2.

FUCK!

Skrevet

Hear, hear! The Word has been spoken by Laland! Bow before The Word!

Ahahahahah noen som har det! Tenk på meg som faktisk bar ehar 3 dager vinterferie!

Jeg kan toppe det med et totalt antall av 0 dager vinterferie, og 0 dager påskeferie, og generelt 0 dager ferie før sommeferien. :(

Skrevet (endret)

Jeg har tenkt til å lage kakao med krem, men hvordan lager man egentlig krem? Har prøvd å google litt, men jeg skal jo bare ha en liten dæsj. Noen tips? :p

Du tar og pisket fløte med miksmaster thingy. Dette gjør du til vispetingen "glipper" på kremmen.

Endret av backstabber
Skrevet (endret)

Northug er jo helt vilt god!

Men, jeg synes synd på han stakkaren som gikk på trynet 250 meter før mål :(

Endret av Error

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...