Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg skal ha jobb igjen, skal jeg ha muligheten til å sette meg ned på en stol eller lignende. Litt slitsomt å stå i 6 timer uten muligheten til å sette seg innimellom. :cry:

Skrevet (endret)

Jeg ville foretrukket en stol, men hver sin smak. ^_^

Har sett at byggevareforetninger har datamaskiner, men trodde ikke det var internett på de maskinene.

Hihi, da trodde du feil! (Men nå er jeg altså hjemme igjen)

Endret av Vaine
Skrevet

I morges da jeg skulle til å sette meg inn i bilen, sklei føttene mine under døra og jeg falt med baken først i bakken.

Jeg har hatt vondt i halebenet i hele jævla dag.

Glarholke, oh how I hate thee.

Skrevet

Glarholke, oh how I hate thee.

Den er jeg helt enig i. Og det er mye av den i Tromsø. :angry:

Synes synd på deg, det er virkelig ikke behagelig å slå halebenet. Husker jeg bristet det en gang på barneskolen, og da kunne jeg ikke sitte skikkelig på flere dager. :(

Skrevet

Husker jeg sto slalom og traff en stein med stor fart midt mellom bena (traff halebenet, og heldigvis ikke nøttene). Kunne seriøst ikke sitte på minst én uke..

Skrevet

Jeg tror kanskje han mente at han fikk en kartong som var halvfull med iste i fanget. :hmm:

Dingdingding! Det var bare det at det var i skrittet, type er oppreist og får den slengt godt og hardt inn på en halvmeters avstand.

Don't ask.

Oh, and, Eplefe.. Ikke post sånne linker. :(

Skrevet

Hvem var sur på deg, Laland, og hva hadde du gjort henne? :D

Imagine your daughter and her seven friends came over and you knew that one of them would definitely be pregnant. If your daughter went to Robeson High School in Chicago, this would be the case: of 800 girls, 115 of them are pregnant or have had a child.
Skrevet (endret)

Hun var ikke sur og jeg hadde ikke gjort noe. Har ikke svart tilbake enda, vet ikke om jeg skal "turn the other cheek" eller gå for "an eye for an eye". Eller noe helt annet.

Skjønte forøvrig ikke det utsagnet der.

Endret av Laland
Skrevet

Det er en skole der i overkant av 1/7 jenter er gravide eller har barn. En videregående (ca). Å bære nag for en kartong i ballene er litt teit om du har planer om å være venner med henne. Jenter er flinkere på å være langsint enn gutter.

Skrevet

Jenter er flinkere på å være langsint enn gutter.

Hehe, det vet jeg altfor godt. Eplefe har helt rett i det, du bør følge det rådet Laland. De har også en ubegripelig logikk når det kommer til hva som gjør dem sur. :)

Skrevet

Det er jeg fullstendig klar over. Skal ikke komme med livshistorien min her, men vi har et.. annerledes forhold! That said, forgive and forget blir fort den mest effektive løsningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...