Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faktisk vil Lucid Dreaming i lengden føre til at hjernen din ikke får den avkoblingen den trenger - og får - av å drømme. Konstant Lucid Dreaming fører til at du blir utmattet og sliten og ødelegger konsentrasjonsevnen din. Så. Lykke til med universitetsstudier om dere vil fortsette med å grille hjernen deres om natten såvel som dagen.

Skrevet

Du har vel et godt poeng der Eplefe.

Jeg kan tenke meg at det plutselig kan ta overhånd, og at du ikke klarer å kontrollere om du vil gjøre det eller ikke..

Skrevet

Tror det står omtrent det samme på den jeg henviste til, men ja; den ser rimelig tvilsom ut. ^_^

Har ikke lest noe om det på en god stund, så jeg husker ikke de fleste av sidene.

Skrevet (endret)

Gratulerer AltF4. I disse juletider burde du vere rød :p

Jeg vil også ha lucid dreams! Jeg føler at jeg bare drømmer etter kl7 på morgenen, drømmer nesten aldri på hverdager :(

EDIT: Dere som har hatt lucid dreams, må jeg ha dagbok? Dette programmet tar for mye tid til og passe inn i min hverdag...

Endret av backstabber
Skrevet (endret)

Takk for det, Backstabber! Haha, grønn er også en julefarge :p

Fikk telefon fra svoger'n min nå, lurte på om jeg var interessert i Transformers: Revenge of the Fallen dvd med cover som kan transformere. Har allerede et slikt cover til Transformers, så var ikke så veldig vanskelig å bestemme seg ^_^

Å måtte gi 300 spenn for filmen er riktignok ikke noe jeg føler den er verdt...

Endret av AltF4
Skrevet

Se der ja, gratulerer så mye med moderator tittelen og ikke minst makten vi alle er ute etter! Nå er det opp til vi resterende brukerne å ta over forumet og innføre kommunisme!

Lykke til med moderatorjobben som jeg er sikker på at du vil gjennomføre med glans!:)

Skrevet

EDIT: Dere som har hatt lucid dreams, må jeg ha dagbok? Dette programmet tar for mye tid til og passe inn i min hverdag...

Dagbok hjelper visst en del på å huske drømmene, som igjen hjelper deg på veien til LD. Skrev litt dagbok i en periode (hele to-tre dager), og lese gjennom den nå. Hjernen min er bare merkelig.. ^_^

Skrevet

Nei, jeg må legge meg.

Oppspilt til tusen over dagen i dag, men jeg kan ikke sove på jobben heller. Hei vent, det kan jeg, har jo tidligvakt og de som sover inne kan jo ikke ligge alene ^_^

God natt

Skrevet (endret)

Oppspilt til tusen over dagen i dag, men jeg kan ikke sove på jobben heller. Hei vent, det kan jeg, har jo tidligvakt og de som sover inne kan jo ikke ligge alene ^_^

/envy :angry:

Edit: Og god natt AltF4

Endret av Rider of Reason
Skrevet (endret)

Så vidt jeg har forstått er du flink til å skrive, og du er god i nynorsk.

Ser ikke helt hvorfor du bekymrer deg ;)

Edit: Legger meg nå, god natt!

Endret av Error
Skrevet

Snakker vi fortsatt om lucid dreaming? 2012 var awesome som en eksploshonsorgasme, men at de alltid skal ha med en kjærlighetshistorie, irriterer meg.

Jeg ble forøvrig ganske overrasket når jeg våknet opp og var alene i sengen her forleden. Jeg var overbevist om at jeg hadde lagt meg med noen, men det var bare jeg som hadde drømt en veldig virkelighetstro dag. Awesome.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...