Error Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Latterlig side, men jeg får ta ditt ord på at den er en av de bedre
Mokko Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Også kan man jo Google litt og se hva man finner.. ---> TRYKK <---
Rider of Reason Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 (endret) Selvfølgelig! Det kommer fra den hyggelige fantasien. Det er den som gjør at du for eksempel kan drømme om hvordan ditt nye kunstverk skal se ut når du har idesperre. @Error: Bruk heller min. http://www.consciousdreaming.com/lucid-dreaming/how-to-lucid-dream.htm Endret 15. desember 2009 av Rider of Reason
Eplefe Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Faktisk vil Lucid Dreaming i lengden føre til at hjernen din ikke får den avkoblingen den trenger - og får - av å drømme. Konstant Lucid Dreaming fører til at du blir utmattet og sliten og ødelegger konsentrasjonsevnen din. Så. Lykke til med universitetsstudier om dere vil fortsette med å grille hjernen deres om natten såvel som dagen.
Error Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Du har vel et godt poeng der Eplefe. Jeg kan tenke meg at det plutselig kan ta overhånd, og at du ikke klarer å kontrollere om du vil gjøre det eller ikke..
Mokko Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Tror det står omtrent det samme på den jeg henviste til, men ja; den ser rimelig tvilsom ut. ^_^ Har ikke lest noe om det på en god stund, så jeg husker ikke de fleste av sidene.
psyched Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 (endret) Gratulerer AltF4. I disse juletider burde du vere rød Jeg vil også ha lucid dreams! Jeg føler at jeg bare drømmer etter kl7 på morgenen, drømmer nesten aldri på hverdager EDIT: Dere som har hatt lucid dreams, må jeg ha dagbok? Dette programmet tar for mye tid til og passe inn i min hverdag... Endret 15. desember 2009 av backstabber
AltF4 Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 (endret) Takk for det, Backstabber! Haha, grønn er også en julefarge Fikk telefon fra svoger'n min nå, lurte på om jeg var interessert i Transformers: Revenge of the Fallen dvd med cover som kan transformere. Har allerede et slikt cover til Transformers, så var ikke så veldig vanskelig å bestemme seg ^_^ Å måtte gi 300 spenn for filmen er riktignok ikke noe jeg føler den er verdt... Endret 15. desember 2009 av AltF4
Paisley Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Se der ja, gratulerer så mye med moderator tittelen og ikke minst makten vi alle er ute etter! Nå er det opp til vi resterende brukerne å ta over forumet og innføre kommunisme! Lykke til med moderatorjobben som jeg er sikker på at du vil gjennomføre med glans!
Error Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Takk for det, begge to http://www.youtube.com/watch?v=Uk8pvYsHcm4
Mokko Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 EDIT: Dere som har hatt lucid dreams, må jeg ha dagbok? Dette programmet tar for mye tid til og passe inn i min hverdag... Dagbok hjelper visst en del på å huske drømmene, som igjen hjelper deg på veien til LD. Skrev litt dagbok i en periode (hele to-tre dager), og lese gjennom den nå. Hjernen min er bare merkelig.. ^_^
Rider of Reason Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Hjernen min er bare merkelig.. ^_^ Merkelig nok kom jeg til samme konklusjon.
AltF4 Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Nei, jeg må legge meg. Oppspilt til tusen over dagen i dag, men jeg kan ikke sove på jobben heller. Hei vent, det kan jeg, har jo tidligvakt og de som sover inne kan jo ikke ligge alene ^_^ God natt
Rider of Reason Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 (endret) Oppspilt til tusen over dagen i dag, men jeg kan ikke sove på jobben heller. Hei vent, det kan jeg, har jo tidligvakt og de som sover inne kan jo ikke ligge alene ^_^ /envy Edit: Og god natt AltF4 Endret 15. desember 2009 av Rider of Reason
Error Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 (endret) Så vidt jeg har forstått er du flink til å skrive, og du er god i nynorsk. Ser ikke helt hvorfor du bekymrer deg Edit: Legger meg nå, god natt! Endret 15. desember 2009 av Error
Lakus Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Holy crap! Modern Warfare 2 multiplayeren er FUBAR
Laland Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Snakker vi fortsatt om lucid dreaming? 2012 var awesome som en eksploshonsorgasme, men at de alltid skal ha med en kjærlighetshistorie, irriterer meg. Jeg ble forøvrig ganske overrasket når jeg våknet opp og var alene i sengen her forleden. Jeg var overbevist om at jeg hadde lagt meg med noen, men det var bare jeg som hadde drømt en veldig virkelighetstro dag. Awesome.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå