lolidude_InnleggNO Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Er det noe tull, eller mener du det seriøst? Har du vunnet så mye?
Rider of Reason Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Vel ja, hadde litt fra før, men ble plutselig 41390 kr mer. Fra norsk tipping. Må jo nesten ha vunnet.
Lakus Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Nei, å lyve til andre forumbrukere om hva man har og hva man gjør er min oppgave. Rider er jo oppriktighetens vokter.
Rider of Reason Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Ja nettopp, ville jo være dårlig gjort av meg å ta jobben fra Lakus. Han er jo så flink i den. ^_^
Mokko Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Har du sett filmen også? Jeg har bare sett filmen, må si det var en del sterke scener der. Spesielt da han ligger for døden etter å ha blitt stukket med 15 kniver rundt om i kroppen. Skrikene hans skjærer meg langt inn i sjelen, jeg greier ikke å forestille meg hvilken smerte han går gjennom. Jo, også er det jo litt gøy alle de gangene han driter seg loddrett ut foran jenter og venner, og det faktum at han dør som jomfru. ^_^ Har desverre ikke sett filmen, men boka var god den, husker godt de scenene du nevner. Var skuespilleren en troverdig Laland? Og var den hendelsen i Danmark med i filmen? Det var noe av det tristeste jeg noen gang har lest. Syntes oppriktig synd på stakkaren da. Men slutten var fenomenal. En storslagen blanding av humor, tragedie og spenning. Filmen var genial den, og det manglet ikke på spesialeffekter i de scenene som trengte det. Jeg synes skuespillerens tolkning av Laland var veldig god og han var akkurat som han burde være. Og den noe spesielle scenen i Danmark var med den, jeg husker den veldig godt av enkelte grunner..
Rider of Reason Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Det forstår jeg godt, slike ting går inn på en. Ville vært overrasket om det ikke gikk inn på deg, virkelig en gripende scene. Blir rørt og litt trist av å tenke på den.
AltF4 Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 (endret) Sånn, da har jeg svart "ja" på den pm'en. Heh, litt merkelig kanskje. Endret 15. desember 2009 av AltF4
Rider of Reason Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Oioi det må jeg si AltF4. Gratulerer!
Laland Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Nå må du gå foran som et godt eksempel, AltF4, og fikse signaturen din. ^_^
Laland Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 (endret) Med AltF4 som en av de ansvarlige er vi så mye nærmere å fullføre drømmen vår! http://z0r.de/?id=421 Endret 15. desember 2009 av Laland
Rider of Reason Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 (endret) Men bare så det er avklart AltF4. Selv om du nå er moderator så er det fremdeles Laland som er kosemosemodden min. Endret 15. desember 2009 av Rider of Reason
Lakus Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Blir skumlere og skumlere å henge her i SO forresten. Mer og mer grønt
Rider of Reason Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Vi andre må jobbe ekstra hardt og forurense mer da Lakus så vi overkjører dem. Vi kan jo ikke ha et grønt miljø her inne også.
AltF4 Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Grattis AltF4, vel fortjent! Oioi det må jeg si AltF4. Gratulerer! Nå må du gå foran som et godt eksempel, AltF4, og fikse signaturen din. ^_^ Enda en moderator Gratulerer! Takk for det folkens! Har fikset den nå, den ble ødelagt da jeg ble grønn. Håper jeg, la i hvert fall ikke merke til at den var ødelagt i går!
Lakus Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Der ser du. Makten har forpestet signaturen din, og nå som du har tatt i den vil du sakte men sikkert fortæres også. (Everything is going according to our plan then)
Laland Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 AltF4, det kommer til å gå med deg som resten av oss. Korrupsjonen vil overta deg. Alt det uskyldige, gode og rene i deg vil forsvinne raskere enn du kan si "jeg sier ikke denne setningen" uten å lyge.
Lakus Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Du er jo mer uskyldig enn en tiårig jente i skoleuniform da (I motsetning til de av dere som har helt andre tanker når jeg nevner denne jenta)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå