Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hør her, Rider. Kast fra deg bokprosjektet ditt. Skriv min biografi! Før den skjer!

(Du kan i det minste fortelle meg hva som kommer til å skje før og etter jeg ser Avatar på fredag..)

Skrevet

Nei, nå er det natt. Får håpe det blir en god en.

Gleder meg til å lese første utkast av boken "Hawk On - fra bakken med hus til verdensherredømme!". :)

Skrevet

Nå har jeg endelig funnet ut hva jeg skal kjøpe i Secret Santa gave i morgen (lønningsdag). Litt i siste liten, men som nevnt for kun noen få ord siden så er det lønning i morgen og jeg har ikke hatt penger til nå.

Oh, og det snør ^_^

Skrevet (endret)

Min filosofi er at når det først er kaldt kan det være snø også. Er bare noe dritt med kaldt vær uten snø.

Men nå er det (altfor sent) god natt.

Endret av Lakus
Skrevet

Hør her, Rider. Kast fra deg bokprosjektet ditt. Skriv min biografi! Før den skjer!

Hehe kanskje det. Kan vel røpe noe som skjer halveis ut i Laland.

Du skjønner at:

Lalandfri spoilersone.

Laland møter en person som vil få veldig stor betydning for ham utover i livet.

Skrevet

Good mornings ja :)

Veldig trøtt og var tungt å stå opp, men tanken på at det er 2 dager igjen til ferie gjør at humøret holdes oppe.

Skal også på jobbintervju i dag.

Enn der da? Noen spesielle planer for de andre brukerne idag?

Skrevet

Om ca akkurat en uke har jeg ferie -.- Det føles tungt å ha skoleavslutning den 22 desember istedet for 19. som vi har hatt nesten hvert år. Det er så nær jul at den er over før du får startet ferien.

Lykke til med jobbintervjuet Nesumar! :D

Skrevet

Vet ikke helt det har vel med antall skoledager i året å gjøre. Trøsten kan jeg finne i en tidlig sommerferie. Har begynt å få problemer med å våkne. Før var jeg bare for lat til å komme meg opp, men nå har det jeg startet å ikke reagere på vekkerklokken :(.

Skrevet

Høres ut som du allerede har tatt ferie hehe

Antall skoledager og å følge skoleruten, makan med tull. Lærerne sitter ved pulten å stirrer enten i taket eller prøver smått men unødvendig å begynne på noe helt nytt rett før feriestart.

Nei, la oss ha volleyball-turneringen og avsluttningen, så tar vi en tidlig ferie!

Gjest Slettet+9871234
Skrevet (endret)

Innleiing, Eplefe?

Edit:

Ikke tre i-er.

Edit 2:

Jeg vil forøvrig ha det ordentlige brukernavnet mitt tilbake. Hvem må jeg betale for å få det gjort selv om jeg ved en feiltagelse allerede har endret det to ganger?

Endret av Slettet+9871234

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...