Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første advent... Starta dagen med å jobbe med tysk, så krangla eg meg til ein pause der eg fekk spele data, endte med at fattern blei dritsur :S Så skal vi ete middag hos nokre bekjente i Bergen, får alltid heilt fantastisk god mat der. Det einaste lammekjøtet eg liker, er det han tilbredar!

Skrevet

Våkne opp trøtt til en beskjed om at vi skal i bestemor sin bursdag om noen minutter. Jeg tusler opp og inn på badet for å dusje, tar med meg laptoppen for å ha musikk jeg kan synge falskt til, men blir stående her på forumet.

Skrevet

Jeg synes første advent kom tidlig. Jeg sto opp 15.30 og gikk ned for å spise. Det ble loff med brieost på og en pakke med sognemorr. Nå sitter jeg her og venter på Sportsrevyen som kommer 19.45.

Jobb i morgen, da må jeg opp tidlig og på tirsdag må jeg enda tidligere opp. Æsj.

Skrevet

Jeg blir vekket 05:50. Bussen min går 0650. Jeg kan - hvis jeg er supertrøtt - utsette det til 0705. :<

Dusteskole. Tar kontakt med skolen rett oppi veien i løpet av desember om jeg kan bytte til den etter jul. Da kan jeg stå opp (!) klokken syv. Ååååh. :love:

Skrevet

Nesten så jeg gleder meg til i morgen, én dag nærmere ordentlig ferie, liksom. Og vi har ikke noe drittgreier denne uka heller, bare en mattetentamen på onsdag - men det er jo bare kos.

Skrevet

Jeg blir vekket 05:50. Bussen min går 0650. Jeg kan - hvis jeg er supertrøtt - utsette det til 0705. :<

Du kan utsette å stå opp til et kvarter etter at bussen har kjørt? Det er hardcore!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...