Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry at jeg utelatte deg laland men jeg kom ikke på noen gode navn til dama di.

satt og tenkte på lalandia, tralaland, heidi men som du ser dem var ikke så geniale...

Skrevet

Kva med meg? :p

Har hatt vondt i armen i heile dag, tok svineinfluensevaksine igår, men heldigvis ingenting anna (smerte i armen, og at armen føles tung, er jo to symptom som mest sannsynleg alle kjem til å oppleve). Er vel nokre veker til eg skal ta andre dose, antar eg, er ikkje heilt sikker.

Skrevet

Hvis du skal ha med en hel masse ubrukelige ting i pakka jeg sender burde du si ifra nå Laland :) Vi snakker Chilikrydder, ujordet kontakt, en stk Dali gullbelagt høytalerplugg, en vinopptrekker som spinner på giret(når du jekker lager den en skikkelig kul lyd, lykke til med å åpne vinen da, serial)

Skrevet

Kva med meg? :p Har hatt vondt i armen i heile dag, tok svineinfluensevaksine igår, men heldigvis ingenting anna (smerte i armen, og at armen føles tung, er jo to symptom som mest sannsynleg alle kjem til å oppleve). Er vel nokre veker til eg skal ta andre dose, antar eg, er ikkje heilt sikker.

Tok den i dag. Gjør vondt som bare F*** :(

Skrevet

Ikke si sånnt da, jeg blir jo redd. Skal ta den på tirsdag. :(

Ingenting å frykte ;) Fysisk smerte er berre vondt ei lita stund, og tenk, du vil vere trygg heilt til viruset har mutert seg!

Skrevet

Jeg tror ikke på svineinfluensaen. Helt siden VG begynte å dekke saken egentlig, klart den er farlig, men for sjuke folk er influensa farlig. Bodde med en som fikk det(her i Drammen), og han var oppe på beina på 2 dager.

Skrevet

Hvis du skal ha med en hel masse ubrukelige ting i pakka jeg sender burde du si ifra nå Laland :) Vi snakker Chilikrydder, ujordet kontakt, en stk Dali gullbelagt høytalerplugg, en vinopptrekker som spinner på giret(når du jekker lager den en skikkelig kul lyd, lykke til med å åpne vinen da, serial)

Gogo! Køll på med alt! Det skal rammes inn og signeres "Mammakamel v2.0".

Skrevet (endret)

Kun om du er dverg!

Fra spøk til revolver: Verdsrekorden for menn har vel Sotomayor med 2,45 m og Kostadinova for kvinner med 2,09 m. Du får sjølv avgjere kva du synst om ditt resultat :)

Edit: Det heiter forøvrig ikkje "hopte" :p

Endret av Einride

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...