Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet

Wait, what? Paranoia express delivers!

Urk, jeg har sett nok av folk som linker til nyhetsspeilet og tar de ville konspirasjonsteoriene deres for god fisk den siste uken. Har faen ikke tid til å bedrive voksenopplæring av hver eneste en, men gudene vet at de trenger det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bleh, fortsatt ikke bestemt meg angående særemnet i norsk.

- Samfunnskritiske sci-fi bøker (1984, fahrenheit 451,forfattere: Isac Asimov, Ben Bova, Kurt Vonnegut etc)

- Sci-fi humorbøker (Haikernes guide, Douglas Adams, Piers Anthony, Terry Pratchett vs. Mark Twain etc). Kanskje amerikansk humor mot europeisk?

- Jostein Gaarder: (Sofies verden, kabalmysteriet, og et speil i en gåte).

Hmmm.

Der har du det jeg hadde på særemnet, for meg passet det som fot i hose, eller hånd i hanske om du vil. Men har de endret reglene eller noe? Vi fikk ikke utenlandske bøker med mindre vi skulle sammenligne norske bøker i samme sjanger. :huh:

Skrevet (endret)

Hvordan kan jeg gjøre sånn at jeg ikke får mail hver gang noen legger fra seg en kommentar. Jeg fikk litt spamm i de siste dagene.

Endret av Head_Hunter
Skrevet (endret)

Kontrollpanel -> Profil -> Endre Profilinformasjon (denne siden starter du på) -> Kommentarer (øverst på siden) -> Varslingstype for nye kommentarer

Endret av Error
Gjest Slettet+6132
Skrevet

Jeg har funnet ut at jeg har for lite plass, eller for mye ting.

Enda ikke helt avgjort hva som er tilfelle..

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Noen som føler for å rocke litt med meg i Brutal Legend?

Skrevet (endret)

Da får jeg bare manne meg opp til å gjøre litt RLE lekser.

Oppgavene er ikke spesielt vanskelig å svare på, det er ikke så alt for mange (ca. 15 stykk) og de er veldig konkrete og faktaorienterte, men gud så kjedelig det er å gjøre dem!

Hvorfor, hvorfor (!) må vi ha om et så dørgende kjedelig og tørt tema som den katolske og ortodokse kirke og deres ritualer! :cry:

Endret av Error
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Noen som føler for å rocke litt med meg i Brutal Legend?

Har ikke vi en avtale? wink.gif

Jepp, har akkurat tatt en liten download på do, så jeg er klar!

Skrevet (endret)

Hjemme fra jobb, yay!

Chille med julebrus, røyk, og kjæreste, jeg tror ikke livet blir stort bedre.

Edit: DREPTE JEG TRÅDEN? :'<

Endret av Eplefe
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Neida, jeg redder den!

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Jeg? Har ikke fått spilt det enda. Men til helja skal jeg prøve det :)

Skrevet (endret)

Jeg er så sykt lei av skolen. Lei av den kjedelige hverdagen. Lei av å stå opp grytidlig om morgenen, stikke til skolen, være der, sliten og trøtt til utpå ettermiddagen, komme hjem, gjøre skolearbeid, spise, se litt på TV, spille, eventuelt gå på trening før jeg legger meg om kvelden. Deretter gjentar det samme seg igjen neste dag. Og neste dag. Og dagen etter der, og dagen etter der igjen. Og jeg skal vedde på at jeg kan sette meg ned og se på dette innlegget om en uke, to uker, en måned, fem måneder og føle at det beskriver den dagen. Jeg er drit lei.

Endret av Mokko

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...