lolidude_InnleggNO Skrevet 11. oktober 2009 Skrevet 11. oktober 2009 http://trommelyd.no Nei, jeg er fortsatt med. Og jeg planlegger å vinne! Jeg viste den siden til en klassen min som er full av ''spesielle'' folk. Nå hører jeg den lyden vært 5 min.
Mokko Skrevet 11. oktober 2009 Skrevet 11. oktober 2009 God morgen. Igjen. Nå har jeg stått opp, etter å ha sovet et par timer siden sist jeg sto opp.
Laland Skrevet 11. oktober 2009 Skrevet 11. oktober 2009 For tidlig? Å stelle seg på toppen av akebakken med kjelke og ikledd vinterklær i midten av Juli er for tidlig. Julebrus og julesaker i midten av Oktober er uhyre teit, dust, mongo, feil, vranglære og idiotisk. Oransje(måtte sjekke stavemåten på Wiki!) julebrus er god nok til at den skal de få holde på med året rundt. Julebrus når det er jul, påskebrus når det er påske og brus alle andre årstider. Awesome. http://trommelyd.no Nei, jeg er fortsatt med. Og jeg planlegger å vinne! Jeg viste den siden til en klassen min som er full av ''spesielle'' folk. Nå hører jeg den lyden vært 5 min. Awesome.
lolidude_InnleggNO Skrevet 11. oktober 2009 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg skjønner ikke en shait av det nye forumet. Hvor er skjul knappen?
Vaenas Skrevet 11. oktober 2009 Skrevet 11. oktober 2009 I'm cumming to you today. Neida, er hjemme og lillesøsteren min har barneselskap med alle småbarna i gata. Jeg gikk forbi dem også hører jeg bare <<Thomas! Har du fått skjegg?>> <<Ja>> <<Thomas har skjegg!!>> den siste der kom 100vis av ganger i løpet av et sekund.
Laland Skrevet 11. oktober 2009 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg begrunner det med mitt forrige innlegg. Nå skal jeg fortsette med Half-Life 2.
Mokko Skrevet 11. oktober 2009 Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Gratulerer med fritidsproblemer. @Lakus seks poster over. Endret 11. oktober 2009 av Mokko
Eplefe Skrevet 11. oktober 2009 Skrevet 11. oktober 2009 Gratulerer med å ha stått opp. Jeg sto faktisk ikke opp da jeg skrev det der. Jeg satt i sengen og skrev det. Så har jeg vært i dusjen, og nå lager jeg frokost.
Bruker-163290 Skrevet 11. oktober 2009 Skrevet 11. oktober 2009 City Pizza er iferd med å miste den viktigste kunden sin altså, jeg mener at hvis man bestiller pizza 2 ganger i uka+ fortjener man rabatter. Menmen, er stor nr 14 er på vei med 3liter pepsi maximum og ei påsa rømmedressing. DIGG!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå