Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Wiii imorgen skal jeg på Jenta som lekte med ilden! :D Gleder meg enormt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har heller aldri brukt mine innlegg, så jeg savner ikke den funkskjonen :)

Det som er verre for min del er at fargene gjør at det svir i øynene (pga snøblindhet)

Helt enig i begge utsagn. Jeg føler at den gjenværende tiden til jeg trenger briller nettopp ble halvert. Litt mer nyanserte farger takk!

Skrevet (endret)

Akk, dette stadige higet etter forbedring altså.

Personlig velger jeg å være like dårlig som jeg alltid har vært.

Endret av AltF4
Skrevet

FOr de som savner mine innlegg, bytt ut TSP med deres visningsnavn ;)

http://www.innlegg.no/index.php?app=core&module=search&search_author=TSP&search_app_filters[forums][noPreview]=1&do=quick_search

Bokmerket. Takk skal du ha!

Nå blir det lettere å følge med igjen. Men nå er det prøvelesing i tøysefaget Sosiologi og sosialantropologi. Wish me luck!

Skrevet

For de som ikke har fått det med seg så kan man se hvor mange innlegg man har postet til sammen inne på profil siden. Der er det også inkludert no-postcount poster. Det er skikkelig gøy å se^^

Skrevet

Har rundt 4800 jeg. Overaskende mye (tror jeg!).

Får det egentlig ikke helt til å stemme at jeg skal ha ca. 3000 poster i disse to trådene...

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Hvordan ser du hvor mange innlegg jeg har i denne tråden? Den linken som var der før har blitt borte..

Skrevet

Hvis du går til småprat delen så ser du emnene. Ved siden av emnet Siste Ordet1 ser du hvem som har startet emnet og ved siden av der igjen ser du statistikken for emnet. På SO statistikken akkurat nå står det 59072 svar, 766353 visn. Hvis du trykker på "59072 svar" så kommer det opp en liste om hvem som har postet i emnet. :)

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Aha, den er ikke der når man er på vis nytt innhold..

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Så hva sysler dere tiden med ikveld?

Skrevet

Jeg har heller aldri brukt mine innlegg, så jeg savner ikke den funkskjonen :)

Det som er verre for min del er at fargene gjør at det svir i øynene (pga snøblindhet)

Helt enig i begge utsagn. Jeg føler at den gjenværende tiden til jeg trenger briller nettopp ble halvert. Litt mer nyanserte farger takk!

Ditto.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...