Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
DOSBox emulates an Intel x86 PC, complete with sound, graphics, mouse, joystick, modem, etc., necessary for running many old MS-DOS games that simply cannot be run on modern PCs and operating systems, such as Microsoft Windows XP, Windows Vista, Linux and FreeBSD.
Skrevet (endret)

What he said. AbandonWare er gøyalt. Jeg har så mange minner til Lion King at jeg ville spille det, men DOSbox vil ikke samarbeideee. :<

Edit: Fuckit. Bysselalle nu.

Endret av Eplefe
Skrevet (endret)

Nei. Men sånn da har jeg fått signert divs ting, nå kan jeg legge meg.

Edit: Trodde det sto "normalt" og ikke "unormalt" så sto Ja først.

Endret av Vaenas
Skrevet (endret)
Memories :love:http://open.spotify.com/track/1b8w4dK6qpyF8D5yVhZ3hx :love:

Låtene i dette spillet ble hørt ihjel, and then some.

Oi oi oi klassiker :)

Har hørt noen timer på de sangene ja :)

Ohh så mange gode minner! Mange timer av lifet mitt som plutselig dukket opp nå!

Er det unormalt å brenne edderkopper man finner i huset sitt med Axe og lighter?

Syns det er mer unormalt at du faktisk har axe. Men liker at du bruker det som brennstoff da :)

Utover dette så tror jeg at hva hver og en av oss gjør er unormalt i andres øyne...

Horay dde på tysk!

Endret av Nøtte
Skrevet
Er det unormalt å brenne edderkopper man finner i huset sitt med Axe og lighter?

Syns det er mer unormalt at du faktisk har axe. Men liker at du bruker det som brennstoff da :)

Utover dette så tror jeg at hva hver og en av oss gjør er unormalt i andres øyne...

Jeg fikk faktisk axen av en annen dude som ikke trengte den. Brukern bare som torch;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...