Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan jo ikke noe for at jeg sikrt på kroppen hans så ruller han rundt på bakken som en stor baby slik at kule mine treffer sånne plasser...

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Jeg kan, hvis du kjøper suroundsound til meg.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Eplefe, du skylder oss mange fine SG-jenter.

Skrevet

Morsomt... skjermkortet mitt på laptopen har gått i stykker, så nå må jeg sitte i sikkerhetsmodus med 800x600 oppløsning, for å få brukt pcen i det hele tatt, glad det faktisk finnes et onboard skjermkort på pcen i allefall også da. Ellers hadde jeg ikke fått brukt den i det hele tatt. Og dette skjer en uke etter at garantien går ut, burde kanskje vurdere å kjøpe ny pc istedetfor tv.

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å ta sommerferie. MHM. Så dere får damer snart, men jeg kommer ikke til å ta igjen de jeg ikke har gitt dere. Jeg har hatt ferie for å jobbe. Eh. Eller noe sånt!

Skrevet

De dame tjener jo penger på å stille ut kroppen sin! Det må jo være drømmejobben jo!

Damer må man vel være sosial for å få... Orker ikke sånne fulle "mainsteam" damer...

Skrevet

Drømmejobben må vel være den hvor du jobber også går du hjem til en av de der. Helst ei som kan gå igjennom sikkerhetskontrollen på Gardermoen uten å måtte bruke 20 minutter på å demontere seg selv.

No offence, Eplefe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...