Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*snip*

Han kan sammenglignes med Batman. Tar loven i sine egne hender!

 

On another note, jeg vurderer å skifte nick "over hele fjøla" fra Laland til "Lalanden". Noen innspill på det? Fikk registrert "Lalanden" på facebook, har det på Twitter, skal snart skifte Gamertag på Live, og da følger fort alt annet etter.

Lenke til kommentar

Går det an å kjøpe en iPhone med NetCom iTalk Small, bryte det abonnementet med en gang og bytte til FlexiTalk? FlexiTalk koster det samme som iTalk Small ved 100min, 100SMS og 500MB data i mnd. Faktisk kan man surfe så mye man vil for maks 271kr i mnd i motsetning til iTalk Small sine gratis 500MB hvor det etter det koster videre og over 399kr. Det betyr jo da at jeg kan faktisk ringe i 100 minutter, sende 100 SMS og surfe bort 1GB gjennom telefonen om jeg vil og det vil fremdeles koste meg kun 387kr.

 

Alt i alt vil altså FlexiTalk lønne seg for meg, men det er da uten den teite nedbetalingprisen på 99kr, 149kr eller 199kr i måneden (man velger hvilken av de tre selv, og betaler da også mindre for selve telefonen ved større måneds avdrag), og for å unngå den månedprisen må jeg bytte til FlexiTalk fra et annet abonnement. Oooog da er vi tilbake ved roten til min post: Kan jeg avbryte og bytte abonnement til FlexiTalk fra iTalk Small uten at NetCom sier nei?

Lenke til kommentar

Dexter er virkelig en genial serie ja. Serien stiller mange gode filosofiske spørsmål om ting i livet, og tvinger i motsetning til andre serier ikke den "riktige" moralen ned i halsen på deg. Hovedpersonen er som sagt en person man kan kjenne seg igjen i, noe som er ganske sykt i seg selv.

Lenke til kommentar
Jeg håper det er dritstor forskjell for jeg får 6 :p

 

Uansett, jeg går fra en pentium 3 prosessor til en quad (desperat forsøk på å dekke over at jeg knapt aner hva jeg nakker om) samt 2 gb ram til 6 gb ram.

Kommer til å tisse i buksa første gang jeg fyrer opp vidunderet. Og så får jeg orgasme.

 

quad og 6gig RAM?+? Dual core holder i laange baner. Håper du har 64bit operativsystem. Vis ikke kan du bare utnytte 3.5 xD

 

Ja, selvfølgelig. Jeg vet da hva jeg bestiller ;) Er komplett som har satt den sammen, jeg har bare betalt hehe

Lenke til kommentar
On another note, jeg vurderer å skifte nick "over hele fjøla" fra Laland til "Lalanden". Noen innspill på det? Fikk registrert "Lalanden" på facebook, har det på Twitter, skal snart skifte Gamertag på Live, og da følger fort alt annet etter.

 

Du våger ikke. Hold Laland. Har mye bedre flyt. Var det ikke du som en gang sa at det eneste jeg har gjort galt på dette forumet var å vurdere å bytte navn?

Lenke til kommentar
den avbruddsavgiften er vel jeskla heftig på iphone? :p

Koster 4300kr (8GB) og 4600kr (16GB) for en ulåst iPhone, noe som egentlig ikke er så mye for en så populær telefon. Jeg kjøpte meg tross alt Nokia N70 da den var ny for nærmere 5000kr også. Dessuten tjener jeg på å avbryte abonnementet da jeg slipper den megateite ekstrakostnaden på 99kr i mnd.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Men nå må vi virkelig ikke glemme den skjulte meningen med "Lalanden". Dere ser, Laland, det er jo etternavnet hans, forsåvidt ganske fint etternavn, og 'en' på slutten. Der viser han at det bare fins 'en' av han, og han er er spesiel og unik.

Lenke til kommentar

Foreløpig ser det it som om Laland har en liten ledelse. Med drapstrusler attpåtil, så vet jeg ikke om jeg tør. Kanskje jeg skal be en moderator finne ip-adressen til dem som kommer med drapstrusler og anmelde dem? Ohwait..

 

Laland it is, then.

 

Edit: "Lalanden"=den éne Lalanden.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...