Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Det er ikke den morsomste videoen i verden, men den er underholdende. Det er den. Litt dårlig gjort, though.. ^^

 

Er en stund siden den ble avblåst som fake. Er fra et program som kunne ligne på Team Antonsen som liksom hadde en slik tv-sending i programmet sitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lalalala. Gamer brenner og jeg har fått min egen ku. Sweet.

Det er vaaarmt for tiden, jeg er like blek som ved midtvinter og i morgen er det helg.

 

Forslag til ting jeg kan gjøre i hagen samtidig som jeg skal bygge opp, brunfargen i helga? Vurderer Heroes på bror sin bærbare DVD spiller.

Lenke til kommentar
Har ikke sett Donny Darko o.O

Do it faggot!

 

Apropo(?) Donnie Darko, kan noen forklare meg Deus ex machina på en enkel måte?

 

 

Jeg syns donnie Darko ikke var allverdens. Litt skral 80-tallsfølelse og ikke ble jeg veldig fanget opp i historien. Men jeg er heller ikke den som blir lett oppsugd.

 

Deus ex Machina - Gud er i maskinen.

Jeg leste den artikkelen, men det ble litt for avansert for meg.

Lenke til kommentar
Lalalala. Gamer brenner og jeg har fått min egen ku. Sweet.

Det er vaaarmt for tiden, jeg er like blek som ved midtvinter og i morgen er det helg.

 

Forslag til ting jeg kan gjøre i hagen samtidig som jeg skal bygge opp, brunfargen i helga? Vurderer Heroes på bror sin bærbare DVD spiller.

 

Inviter venner til grilling og øl-drikking. Alltid en klassiker.

Lenke til kommentar
Har ikke sett Donny Darko o.O

Do it faggot!

 

Apropo(?) Donnie Darko, kan noen forklare meg Deus ex machina på en enkel måte?

 

 

Jeg syns donnie Darko ikke var allverdens. Litt skral 80-tallsfølelse og ikke ble jeg veldig fanget opp i historien. Men jeg er heller ikke den som blir lett oppsugd.

 

Deus ex Machina - Gud er i maskinen.

Jeg leste den artikkelen, men det ble litt for avansert for meg.

 

Hehe. ja den er litt tricky. Men det er altså i dagens betydning en forandring i plottet når plottet har kjørt seg ganske fast - se på eksemplene i bunnen av artikkelen om hvordan handlingen avbrytes og forklares av at hovedpersonen bare drømte det han opplevde.

Lenke til kommentar
Inviter venner til grilling og øl-drikking. Alltid en klassiker.

Skal vi grille og drikke øl fra klokken 5 på fredag til på kvelden på lørdag? Det er veldig lenge., men kanskje jeg kan gjøre det på lørdagen? Vi har tross alt en hage på noen hundre kvadrat, en sto gassgrill og nok stoler og bord til en 10-15 stykker. SOund kike it could be a plan. Alt er avhengig av om jeg får den eldre generasjonen ut av huset for anledningen - Ingenting er verre enn "veldig morsomme" foreldre.

 

Du kan løpe rundt i hagen naken med en sammenslått parasol. Da skal du se fargen kommer!

I see what you did there ^_^

Lenke til kommentar
Skal vi grille og drikke øl fra klokken 5 på fredag til på kvelden på lørdag? Det er veldig lenge., men kanskje jeg kan gjøre det på lørdagen? Vi har tross alt en hage på noen hundre kvadrat, en sto gassgrill og nok stoler og bord til en 10-15 stykker. SOund kike it could be a plan. Alt er avhengig av om jeg får den eldre generasjonen ut av huset for anledningen - Ingenting er verre enn "veldig morsomme" foreldre.

Se på det som en to dagers mini-festival? :) Du har jo tydeligvis alle nødvendighetene for et herlig grillparty, så jeg foreslår et haraball på lørdagen. "Veldig morsomme" foreldre er ikke noe særlig nei. Har ikke noe godt botemiddel for det, dessverre.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar
Du må glede deg :D var og så den i går, du kommer ikke til å bli skuffet :thumbup:

Jeg gjør det no helt sykt. Enern er så vanvittig heftig at jeg nesten gazma når jeg så den på kino for et par år sia, og jeg tviler på at denne vil bli noe mindre awesome :3

 

Lalalala. Gamer brenner og jeg har fått min egen ku. Sweet.

Det er vaaarmt for tiden, jeg er like blek som ved midtvinter og i morgen er det helg.

Går du på crack eller andre rusmidler? o.O

Offor skal han gå på crack fordi han er bleik?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...