Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan kan du da forklare at en bru ku spiser grønt gress og får hvit melk, hvis magi ikke fins?

 

Er sånt jeg lærer unga i barnehagen. I dag fortalte jeg at mamma jobba på bananbøyeri når jeg var liten og at når jeg ble født så var bena mine så korte at de ikke rakk ned til bakken.

 

Veldig moro å se hvem som skjønner at jeg tuller og hvem som får digre øyne.

Lenke til kommentar
Veldig moro å se hvem som skjønner at jeg tuller og hvem som får digre øyne.

Bananbøyeri er mer "riktig" enn de fleste tror. Bananene i sin naturlige form er nemlig sorte uspiselige klumper.

 

Edit: Og forresten er lillebroren min fullstendig overbevist om at en venn av han har en krukke fra oldtidens Egypt i kjelleren full av den samme giften som skal ha tatt livet av Herakles den store...

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Nei, de ble ikke genmaniplulert. Det kom ikke før flere år senere. De ble enkelt nok avlet frem akkurat som hos dyr utifra hvordan de var å lage mat med, rå smak og utseendet. Noen hundre år senere så har vi en gul og fin banan. Utrolig, men sant og ikke særlig vidspredt.

Lenke til kommentar

Hehe, da lærte jeg noe nytt enda en gang da Lakus.

 

Vaenas, vel gode barnebøker og genrelt samvær med lekne voksne er minst like viktig, for effekt av slik tøys er minimal og kanskje bakvendt på de barna som tar det alvorlig.

 

Men nå skal jeg slå vinduet på vidt gap, finne frem Sopranos og legge meg! God natt.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...