Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har iallefall planer om å sove fra nå til kl 7, så god natt folkens.

Skjul
˙suǝʞloɟ ʇʇɐu poƃ ås '7 lʞ lıʇ åu ɐɹɟ ǝʌos å ɯo ɹǝuɐld llɐɟǝllɐı ɹɐɥ ƃǝɾ

Skjul
:ph34r:

Det høres ut som en fin plan :)

Skrevet

Må postes før leggetid: Hadde en svært så surrealistisk samtale på MSN med Toman ... endta opp med at han takket meg for å kjefte på han :mellow:

Skrevet
Må postes før leggetid: Hadde en svært så surrealistisk samtale på MSN med Toman ... endta opp med at han takket meg for å kjefte på han :mellow:

Resymé?

Skrevet

Ohh Yeah Tyskerene burde ha vært redd for meg om jeg var general under 2 verdenskrig!!

Hadde en sniper i men of war som tok ut 50-60 tyskere!! And he was still going strong!!

Skrevet

Pøh, det er ingenting! Grandonkelen min ble litt fortumlet under krigen, og han lå og skøyt på tyskere i nordmarka til langt utpå søttitallet!

Skrevet
Pøh, det er ingenting! Grandonkelen min ble litt fortumlet under krigen, og han lå og skøyt på tyskere i nordmarka til langt utpå søttitallet!

Hmm.. han var ikke en tur i Amerika i 63 da. Synes å huske noe om en president som ble skutt av en sprø fyr. <_<

Skrevet

Hmmm Blir litt morro når jeg skal spille tyskerene også da... Btw men of war er et heidundrene bra spill sånn for å opplyse dere!

Skrevet (endret)
Hva med "Believing is Hypothesizing"?

Meningen med uttrykket mitt kan være mange, men min er mer i retning av at du ser det du tror, og det da er uavhengig av rett og galt.

Endret av Rider of Reason

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...