Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet
Vent litt... driver du med.... DUBBING?! :angry:

Du må brenne!

En kompis av meg driver med det, han har blandt annet stemmen til han.. "fyldige" gutten i Charlige and the Chocolate-factory, en serie som går på en eller annen barnekanal og flere småfilmer. Han tjener rått.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Laland: Nei, men håper at jeg blir noe lignenede snart. ;)

Javel? Kunne du tenke deg å utdype? Eneste grunnen til at jeg ikke har lagt meg nå er det at jeg er veldig nyssgjerrig.. :p

Skrevet

Vel etter å ha snakket med min onkel som jobber for et dubbefirma i usa bestemte jeg meg for å prøve å se om jeg kanskje kan få prøve meg som voice actor. Så da hjalp han meg med å ordne opptak av min dubbing og skulle fremme søknaden min for folk han kjente. Så hvis de liker det så kanskje.. :love:

Skrevet
Vel etter å ha snakket med min onkel som jobber for et dubbefirma i usa bestemte jeg meg for å prøve å se om jeg kanskje kan få prøve meg som voice actor. Så da hjalp han meg med å ordne opptak av min dubbing og skulle fremme søknaden min for folk han kjente. Så hvis de liker det så kanskje.. :love:

Stilig! For Pokémon eller bare "program generelt"? Last gjerne opp noe så vi kan høre! ;)

For dere som husker hva "Stop'N'Swop" i Banjo-Kazooie/Tooie er, ventetiden er over!

Skrevet

Nei, da legger jeg meg. Orker ikke være trøtt imorra når vi starter med to timer fransk og så to timer matte. De timene er sovemiddel i seg selv.

God natt alle sammen!

Skrevet

Jeg synes den var morsom Mokko, dere var veldig flinke. Broren din(?) sin stemme var veldig overbevisende.

Laland: Det er sikkert selskapet som for det meste bestemmer hav jeg får dubbe, men jeg er fornøyd uansett. Sier de nei så er jeg allikevell en opplevelse rikere. :)

Skrevet (endret)

Natta, Laland. :) EDIT: Du stakk ikke? ^_^

I den dubben var jeg den rosa og blåe figuren, brosjan var slemmingen.

Endret av Mokko
Skrevet

Nå skal jeg bare se ferdig denne episoden av Being human og så er det "leggetid" for meg. Tar siste episoden i morgen, utrolig at jeg ikke har oppdaget denne fine serien før. God natt folkens ^_^

Skrevet

Denne gangen føler jeg meg litt inspirert av tråden til Lakus. Så her kommer nattahilsen fra meg på forskudd. :)

Vi er alle en person, et individ, men samtidig er vi alle også ett. Vi er en person som både tenker og føler, og noen ganger tenker vi til og med på det samme. Derfor er det viktig at du setter pris på deg selv slik du er, verken mer eller mindre. For dermed setter du også pris på andre gjennom deg selv, for vi er ikke så forskjellige. Bare tenk på alt vi deler og har felles. Når du da aksepterer at du er deg, uavhengig av hva andre mener vil du samtidig innse at det samme gjelder for alle andre også. Så enten du ser det positive i deg selv eller andre lettest så er ikke steget langt til den andre siden. Og med det håper jeg at dere alle får sove riktig godt og ha episke drømmer på både godt og vondt, for hvem vet kanskje treffer du en ny venn i drømmene dine, kanskje meg. ;)

-Rider of Reason.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...