Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skulle gjerne hatt det under 200,- grensa, gidder ikke sjanse på at det blir stoppet i tollen.

Tror at de skrivde det som gave, så da blir ikke pakka stoppet i tollen eller noe. ;)

Skrevet

Såvidt jeg vet sender Play.com ikke som gave. I tillegg får de enten veldig mye e-post eller så henger de ikke over tastaturet hele dagen, fordi de er ikke akkurat raske å besvare e-postene.

Skrevet

Hjelper ikke om de sender som gave. Lokal coop på Resistance 2 er forøvrig tidenes kjipeste.. Ikke verdt en ny kontroller for det ihvertfall.. Ikke følger den storyen og nei, jall!!

Skrevet (endret)

Noen andre som har opplevd at Lego Batman fryser? Jeg og min bror satt og spillte, og det gikk helt fint helt til vi kom til et brett der vi kjørte batbilen og en motorsykkel. Da skjedde det to ganger på rad at det bare frøs, og det eneste som nyttet var å slå av knappen bakpå ps3en. Søkte på nettet for å se om det var et kjent fenomen, men fant bare at det skjedde med noen i Lego Star Wars på et bilbrett der også.

Edit: Funket nå når jeg spillte igjennom brettet alene.

Endret av nouse4aname
Skrevet

Resultatet fra avstemmningen :)

462010.jpeg

Ny poll kommer sikkert en eller annen gang..

Btw, Noen som har fått beta testet den nye oppdateringen til xbox 360? Mente jeg skrev meg opp på et eller annet for en stund siden, men har ikke hørt noe. :hmm:

Skrevet

Play.com sender IKKE som gave nei. Spurte dem om det da jeg begynnte å handle der for noen år siden. Greit at de er såpass seriøse egentlig, selv om 200kronersgrensen suger hardt!

Skrevet
Hjelper ikke om de sender som gave.

Jo det hjelper.... Sender det som gave og sier at vareverdien er under 200,-. Funker helt fint det. Eneste som er kjipt er hvis det pakken blir borte, for da har man bare krav på å få igjen maks 200,-.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Spilte igjennom de to forste kapitlene i Dead Space inatt. Fy faen, aldri mer..

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Det var skummelt som f.

Skrevet

Yay, idag kom Uncharted! Nå har jeg Resistance: FoM, LittleBigPlanet og Uncharted til den lille pianolakkerte røveren. Gleder meg til ikveld! :)

Skrevet (endret)

Digg med gamestop sin innbyttekampanje. Har bestilt meg 4 rævspill på play til totalt 350 kr, som jeg har tenkt å bytte til dragon age og ass. creed 2... Bare å kjøre på guttær.. hehe

Endret av niggle
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...