Gå til innhold

Generell whinetråd


Anbefalte innlegg

har møtt på evig mange 80 dk's med endel t7 som står å slår på dukka i ebon hold.

har spurt de noe ala: "how much dps are u laying on when hitting the boss doll?"

de svarer som regel 1.8dps (rundt det).

så spør jeg hva slags rotasjon de bruker, og de svarer som regel med "rotation, what rotation?" og en god rotasjon har ALT og si for dps'n din i raid osv.

først facepalmer jeg, så ler jeg bare... så skriver jeg ned nicket og sørger for å unngå han/henne i en hc grp lns:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
så spør jeg hva slags rotasjon de bruker, og de svarer som regel med "rotation, what rotation?" og en god rotasjon har ALT og si for dps'n din i raid osv.

 

En god rotasjon, sånn sett, har ikke så mye å gjøre med god DPS, alt etter hvilken build du har forsåvidt.

Priority system øker DPS betraktelig iforhold til en fast rotasjon. Spesielt med tanke på 0\32\39 DW og rime procs.

Lenke til kommentar
En god rotasjon, sånn sett, har ikke så mye å gjøre med god DPS, alt etter hvilken build du har forsåvidt.

Priority system øker DPS betraktelig iforhold til en fast rotasjon. Spesielt med tanke på 0\32\39 DW og rime procs.

 

I en 32/39 har man vel strengt tatt ikke tid til å kaste vekk GC på Rime. For maks DPS bør man følge rotasjonen strengt samt bruke /cancelaura Rime på HB.

 

Det er hvertfall min erfaring, og har sett flere med samme erfaring.

 

 

Velkommen til Gamer, StorPeder :)

Lenke til kommentar
I en 32/39 har man vel strengt tatt ikke tid til å kaste vekk GC på Rime. For maks DPS bør man følge rotasjonen strengt samt bruke /cancelaura Rime på HB.

 

Det er hvertfall min erfaring, og har sett flere med samme erfaring.

 

 

Velkommen til Gamer, StorPeder :)

 

Nja, ser ut til å funke bedre for meg å ikke kjøre en 100% fast rotasjon, men for all del. Lærer fortsatt så kan vel ikke si at jeg garantert har rett her.

Leser stort sett på EJ hva de sykesyke folka kommer opp med av theorycrafting.

 

 

Og takk skal du ha StorPeder :)

Lenke til kommentar

jeg merker selv hvor mye dps jeg gainer på og følge en rotasjon, men som du sier så går det også ann og hive inn en ekstra (er noe jeg har tatt m i min rotasjon tbh) hb alt ettersom :)

det andre du sier at det kommer ann på builden er jo helt sann, men de fleste builds peiser ut mer dps m en god rotasjon, enn bare å facerolle over tastaturet :p

Lenke til kommentar
jeg merker selv hvor mye dps jeg gainer på og følge en rotasjon, men som du sier så går det også ann og hive inn en ekstra (er noe jeg har tatt m i min rotasjon tbh) hb alt ettersom :)

det andre du sier at det kommer ann på builden er jo helt sann, men de fleste builds peiser ut mer dps m en god rotasjon, enn bare å facerolle over tastaturet :p

 

Nå mente jeg ikke å facerolle over tastaturet :p

Priority system. Hold Diseases oppe til enhver tid, ellers pøs på med det som gjør mest skade og utnytte procs best mulig.

Men hei, dette er vel kanskje en diskusjon som passer best i DK tråden ;)

Lenke til kommentar

Eg får whine litt eg og då :lol:

Irriterer meg sykt at armorene fra 68-80 stort sett er helt like, altså eg har hatt samme modell på skulderplatene mine siden eg kom til nortrend og til no som eg straks skal starte 10 mann raids.

og at alle er DK's er sykt irriterende for man trenger jo for søren litt variasjon. nerf de litt så blir nok folk lei de.

Nei men håper at det blir mange flere item modeller i neste del av WotLK og at det kommer mange flere instance og raids da og ^_^

Lenke til kommentar
Irriterer meg sykt at armorene fra 68-80 stort sett er helt like, altså eg har hatt samme modell på skulderplatene mine siden eg kom til nortrend og til no som eg straks skal starte 10 mann raids.

 

Jeg er sjeleglad for at klovnedrakt-opplegget fra TBC er historie. Nå ser iallefall utstyret noenlunde middelaldersk ut, og kommer i jordnære fargetoner heller enn grønt og lilla. At det skorter litt på variasjonene kan jeg leve med. :)

Lenke til kommentar

jeg vill klage litt jeg ååå^^ er så forbanna lei folk som blir løfta av andre spillere i pve. kjørte sartharion 3 drakes i går. guild mastern har en addon som teller å viser hvor mange ganger man failer + hva man failer på. etter kvelden var omme så var det noen i raidet som hadde faila 22 ganger på firewalls og 9 ganger på voidzones. skjønner ikke at det er mulig å suge så jævlig! faila 2 ganger, å de 2 gangene var da de calla wipe. så da bare hoppa jeg inn i veggen for å ikke gidde å vente på å dø.

 

fikk til slutt drept de 3 dragene å starta på sartharion, men da var mesteparten av raidet dødt å vi var 2 dpser i livet og 2 healers og 2 tanks. resten hadde faila hardt.

 

sorry for ufattelig dårlig norsk

Lenke til kommentar

Vel da som deg, er dog da glad jeg mest sannsynelig ikke blir å se deg inngame, har kicket nok mange DKs fra gruppen min, takk Gud at DPS er såpass lett å få tak i. Personer som ikke klarer å få det inn i den trange lille nøtten sin at 1) frost presence skal være av 2) tanken tanker, ikke DKe; blir kickect fra gruppen uten noe ettertanke. Dessverre har jeg blitt nødt til å gjøre det et par ganger.

Lenke til kommentar

*slenge seg på DK hatbølgen*

 

Sukk. Hva var det egentlig Blizz tenkte på? Ja, vi trenger tanks. Tanking er (var?) kanskje den av de fire rollene i spillet som er vanskeligst, ihvertfall mest merkbar hvis tanken ikke utfyller den riktig. JA!, vi designer en class som man kan spille solo ved å bokstavelig talt smelle trynet i tastaturet gjentatte ganger!

 

Og alt vi fikk ut av dette var en haaaauuuug med DK's som hverken kan tanke eller DPS-e. Jippi! <_<

Endret av Ercles
Lenke til kommentar

Føler ikke helt at problemet(på min server i alle fall) er Dk's som ikke kan tanke, bare en god del death Knights som har sugen dps, og mange som har latterlig god dps.

 

Men det som er så dumt er jo at smell-mange nabs roller Dkftpwn og fyker rundt i instance groups for å plage seg.

Lenke til kommentar
Vel da som deg, er dog da glad jeg mest sannsynelig ikke blir å se deg inngame, har kicket nok mange DKs fra gruppen min, takk Gud at DPS er såpass lett å få tak i. Personer som ikke klarer å få det inn i den trange lille nøtten sin at 1) frost presence skal være av 2) tanken tanker, ikke DKe; blir kickect fra gruppen uten noe ettertanke. Dessverre har jeg blitt nødt til å gjøre det et par ganger.

 

Er bare level 60 med min DK, og der tror jeg gitt den stoppet. Så ingen fare for det Bear^ :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...