Gå til innhold

Warhammer Online - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har lagd konto for 10-dagers trial, men får ikke logget inn på "patcher" programmet. Lastet og ned og lagde konto på amerikanske siden, der kom jeg rett inn i spillet. Noen som også har problemer med å logge inn på de europeiske serverne?

Lenke til kommentar

Etter 4 år med WoW (og en liten dæsj Lotro) så fant jeg ut at det var på tide med noe nytt. Laster for øyeblikket ned trialen og ser frem til å prøve PvP/RvR.

 

Som Sondre lurer jeg på om hvor folk spiller, og om er noen i mer PvP/RvR rettede guilds, som ville være villige til å ta inn en komplett newb? Ser aller helst at det ikke er ett hel-norsk/skandinavisk guild. :)

 

Edit: Foretrekker også chaos, men det er ikke noe must!

Endret av Ercles
Lenke til kommentar

Har spilt WoW siden vanilla release, vel spilt det av og på siden vanilla release. Prøvde WAR trialen sammen med 3 venner jeg har spilt WoW med nå, vi var alle litt lei av WoW. Warhammer online er langt fra like rydding, stilfult eller bra balance messig som WoW, men det er noe nytt... Det er kanskje litt generel lagg med dmg og "hitboxes" i Battlegroundene og Open-RvR sonene, men ellers er det et flott spill. Det er langt fra like polished og "ferdig" som WoW (hvis vi ser bortifra DeathKnights, det trenger mer fiksing etter min menig), men det er som sagt noe annet en WoW. Man får den følelsen av "Oi! Dette var stort og spennende" som jeg fikk første gangen jeg begynte med WoW.

 

Jeg kan anbefale en trial, kjøp er best, det er billig som faen! Kosta meg bare 180kr for spillet + 30 days, for alle WoW veteraner som kjeder seg litt med WoW.

 

?/5 fordi jeg ikke er max level ennå, man kan ikke vurdere uten grunnlag.

 

PS. Sorry for skrivefeil, det er sikkert tusen av dem. :)

Lenke til kommentar

Forhåndsbestilte WAR, og fikk det på release. Spilt litt av og på, og nå tenker jeg på å starte igjen. Tror jeg har alle klassene i lvl 20. Klarte aldri å slå meg til ro med samme, fordi man man ble fort lei. Men RvR var så gøy at man ikke klarte å legge det fra seg. Det er også der man får mest xp, hele veien til 40. Det var to i guildet jeg spilte med før som to 1 til 40 på en helg (fredag kveld til søndag morgen) Da spilte dem rvr konstant, og questet når det ikke var nok spillere til rvr. Noe annet jeg også synes er litt kjedelig, er at man ikke kan vente på rvr mens man er i byen. Dette er forståelig da det ikke er tilknyttet noen rvrarena til byen.

Lenke til kommentar
Forhåndsbestilte WAR, og fikk det på release. Spilt litt av og på, og nå tenker jeg på å starte igjen. Tror jeg har alle klassene i lvl 20. Klarte aldri å slå meg til ro med samme, fordi man man ble fort lei. Men RvR var så gøy at man ikke klarte å legge det fra seg. Det er også der man får mest xp, hele veien til 40. Det var to i guildet jeg spilte med før som to 1 til 40 på en helg (fredag kveld til søndag morgen) Da spilte dem rvr konstant, og questet når det ikke var nok spillere til rvr. Noe annet jeg også synes er litt kjedelig, er at man ikke kan vente på rvr mens man er i byen. Dette er forståelig da det ikke er tilknyttet noen rvrarena til byen.

 

Er litt uneig at det er mest exp i RvR, det avhenger veldig på om du vinner eller ikke om man får mye exp. Det er også en oppdeling på leveler; 1-12, 12-22 osv, som betyr at når man er level 12 har du ingen ting du skulle ha sagt (selv om du har stats til medium levelen i den RvR indelingen. Questing gir mer exp generelt, mens RvR gir mer exp når man er rundt max level i RvR indelingen. Spiller sammen med 3 folk, så for meg funker PQ farming fin fint. :) Har Tank, healer og 2 x AoE DPS.

 

Men RvR er gøy da.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Har startet på nytt på Kara Eight Peaks, eller hva serveren heter.

Choppa slevfølgelig.

 

Men hvorfor har ikke Warhammer eget lite forum som et populært spill.

Er det ingen som spiller det lenger.

Er så lei Wow og at man ikke kan levle via PVP.

Det er det som er forfriskende med WO, at dette faktisk lar seg gjøre.

Lenke til kommentar
Har startet på nytt på Kara Eight Peaks, eller hva serveren heter.

Choppa slevfølgelig.

 

Men hvorfor har ikke Warhammer eget lite forum som et populært spill.

Er det ingen som spiller det lenger.

Er så lei Wow og at man ikke kan levle via PVP.

Det er det som er forfriskende med WO, at dette faktisk lar seg gjøre.

 

Tipper grunnen er fordi administrator ikke anser Warhammer Online "populært" nok. Til å ha et eget forum i Populære spill forumet. Evnt, du kan sende request til de, om et egen forum til Warhammer online. Eller starte poll. Se hvor mange som er interesserte.

 

Kommer alltid til å være noen som spiller det. Er jo et MMORPG.

Lenke til kommentar
Første post i denne tråden siden 21 april, så kan vel ikke skryte på seg å være spesielt populært for tiden dette spillet.

 

 

Nei, sier noe der.

Men kan hende flere hadde involvert seg her, om det kunne vært mer oversiktlig.

Vanskelig å få noen oversikt med en tråd om et MMO spill.

Det er litt mer komplekst enn som så.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Warhammer Online er fett nokk, men det hadde vært bedre om flere faktisk spilte det.

Det er nok endel som spiller Warhammer ja, men det er nok få som tar seg bryet til å poste på EN tråd et MMO. Å ha et eget sub forum for Warhammer vriker ganske rimlig for meg.

Endret av Khaldar
Lenke til kommentar
Det er nok endel som spiller Warhammer ja, men det er nok få som tar seg bryet til å poste på EN tråd et MMO. Å ha et eget sub forum for Warhammer vriker ganske rimlig for meg.

 

Spiller fremdeles WAR her og har gjort det siden release. Fremdeles et fantastisk flott spill i bunnen, men det har vert plaget med en del dårlige "patcher" som ikke var bra for server stabiliteten.

 

Dette har i det siste blitt mye bedre og på min server Karak Norn har vi daglig kamper på mellom 100 til 200 person på et veldig lite område.

 

Fantastisk bra storyline i questingen i begynnelsen av spillet helt til du når end game. "End game" har vert litt mangelfullt til nå med PVE innhold, men spillets først utvidelse er nå ute i beta testing på test serverne og det ser veldig lovende ut!

 

Hvis noen har noen spørsmål om Warhammer er det bare å slenge dem inn her så skal jeg prøve å følge med på tråden å svare på så mye jeg kan ;)

 

 

WAAAAGHH!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...