Gå til innhold

GTA IV: The Lost and Damned - Diskuter den her [UTE]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemte nei, men det er vel i hovedsak pga. at det ikke kommer til playstation. Det vil si at jeg ikke får gleden av det. :(

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Det er litt sleipt, men sånn er jo det jo. Microsoft får jo +/+ situasjon, så forstår at de gjør det.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Spesielt de jaktoppdragene, en stor krasj så må du gjøre alt pånytt!

Skrevet

Rundt 10 timer. Da regner de sikekrt med prøving og feiling, siden det var en achievement å klare GTA IV på under 30 timer. Første gangen brukte jeg 45 timer (med en god del ren surring), og andre gangen på 21. 3-4 timer hvis man speedrunner tenker jeg. :)

Skrevet

Brukte 41 timer på første gjennomspilling jeg.. Så alt av cut-scenes, rota rundt i byen, og kjørte for det meste bil fra mission til mission. Så jeg regner med at under 30 timer på dette går glatt!! (hvis jeg bare gidder...)

Har ikke begynt på 2. gjennomspilling enda. Lar det ligge litt ;)

Skrevet
R* sa jo at denne utvidelsespakken skulle bli like stor som GTA:VC, men ser jo nå at det bare er tull.

Uansett, er ikke lenge igjen nå :)

Det kommer en til da, men 10 timer er uansett ikke noe å klage på :).

Skrevet
R* sa jo at denne utvidelsespakken skulle bli like stor som GTA:VC, men ser jo nå at det bare er tull.

Tviler på at Rockstar faktisk sa dette, da de som regel er svært hemmelighetsfulle ang spillene sine :)

Skrevet

Når har R* sagt det? Har fått med meg folk som ønsker (inkludert meg) at de skal være på størrelse med VC/SA iforhold til GTA3, men det var nok aldri realistisk. :)

Skrevet

Når har R* sagt det? Har fått med meg folk som ønsker (inkludert meg) at de skal være på størrelse med VC/SA iforhold til GTA3, men det var nok aldri realistisk. :)

" It will be bigger than a lot of people think. GTA3 Vice City and San Andreas were basically expansions of GTA3. Think of the DLC that way. We are talking major expansion for GTAIV "

Glem det, mente Microsoft ikke R* :p

http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=25486

http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=569611

http://www.aeropause.com/2008/04/gta-iv-dl...-large-in-size/

Skrevet

uansett sa de aldri at det ville bli like stort som Vice City osv. Det de derimot sa var at de nye nedlastabre episodene ville være i samme gate som det Vice City var i forhold til GTA3. Det ville med andre ord være en omfattende og stor DLC i motsetning til det mer "tradisjonelle" nedlastbare innholdet i andre spill som gir deg ett våpen og kaller det en DLC.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...