Gå til innhold

Gears of War Kafèen


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gears 1 (multiplayer) er i mine øyne beste spillet som finnes på Xbox så langt, og tviler sterkt på at noe kommer til å overgå det ;)

Singleplayer derimot er Gears 2 bedre igjen. 2 gode spill, selv om Gears 2 er alt for treigt, seigt osv imo + en god del andre problemer jeg ikke har tenkt å ta opp enda.

 

Horde Wave nr.50 er vanskelig ja, Adapted.. Tar helt av på Casual/Normal det, så tørr ikke engang tenke på å ta den på insane :D

Lenke til kommentar

Jeg er også enig og skjønner ikke hvorfor Epic gjorde 2'eren til "dems" spill når det er spillerene de lager det til. Jaja.

Toeren er jo også underholdende, men om det ikke hadde hatt en matchmaking som gjør at jeg slipper å søke manuelt ville det nok ikke blitt spilt halvparten så mye som nr1.

Lenke til kommentar
Leavers skulle mista en måned av sitt Live abonnement som straff for hver gang de leaver. Så irriterende er det :lol:

Der er vi helt på linje. MS burde hvertfall prøve å finne på en bedre løsning enn den som er idag. Det verste man kan erfare hvis man leaver hver gang man taper en match er at 1/10 gidder å legge igjen en klage på dårlig behavior, og hva har det å si? Ingenting. At man mister Live en måned er kanskje i drøyeste laget, men noe midt i mellom burde vært akseptabelt - for eksempel at man ikke får spille det spillet online på 12 timer. Vi må huske på at internettproblemer kan oppstå, og det er ikke alle som leaver som gjør det for å være grusomme. Men majoriteten gjør det. Og det er et av de største irritasjonsmomentene ved Live, og det er synd - for det ligger utenfor utviklerenes rekkvidde, og i dagens samfunn er forbrukerene så beskyttet og backet opp av fjorten interesseorganisasjoner, så det er umulig for bedrifter å gi represalier ved mindre overtramp som dette faktisk er.

 

For at de skal kunne straffe hardere må vi helt tilbake til Terms of Use-kontrakten i Live, skrive et regelverk uten smutthull og få alle Live-deltagere med på dette. Det tror jeg er for mye jobb til at det er interessant for noen som helst utgiver. Forhåpentligvis blir neste generasjons konsoller bedre på dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...