Gå til innhold

Gears of War Kafèen


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter jeg fikk totalt offline på internettet hadde jeg level 51 1/2, og nå når jeg logger på nå har jeg level 50. Så det vil si at det som skjer at de tar vekk flere 10000x xp når nettet mitt gikk faktisk ned til grunnen?

 

Viss dette stemmer så er det veldig urettferdig, er ikke min feil nettet brøt sammen :ph34r:

Er det noen andre her som har opplevd å ha mistet flere titalls tusen av xp?

Lenke til kommentar

Etter jeg fikk totalt offline på internettet hadde jeg level 51 1/2, og nå når jeg logger på nå har jeg level 50. Så det vil si at det som skjer at de tar vekk flere 10000x xp når nettet mitt gikk faktisk ned til grunnen?

 

Viss dette stemmer så er det veldig urettferdig, er ikke min feil nettet brøt sammen :ph34r:

Er det noen andre her som har opplevd å ha mistet flere titalls tusen av xp?

Jeg leste om en som fikk rank reset :/ (ja på Gears 3). Det var etter at han mistet nettet eller noe

Lenke til kommentar

Da var jeg igjennom gears 3:D helt ok spill. dårlig historie som alltid og kjedelige områder men ellers helt ok. skal selge det til en venn av meg for 300kr da jeg føler dette spillet er som kane and lynch 2....bare verdt 100-200 kr.

 

Noen andre som føler det samme?

 

 

PS: sier ikke at det er dritt-spill, bare veldig OK

Lenke til kommentar

Historiedelen til campaignen synes jeg virket ekstremt sløv. Mange hull, veldig lite svar på noe som helst og en overhengende følelse av "for lett". Multiplayeren derimot er noe av det bedre jeg ahr vært borti på veldig, veldig lenge. Men jeg misliker Blood Drive fra Gears 2 vanvittig mye, så kanske meningen min om multiplayerdelen forandrer seg til det negative etter det har kommet ut ^^;

Lenke til kommentar

Jeg vet jo at de fleste anmelderene har sagt at "historien er tynn" men føler når det er en triologi burde det være mer "flesk" på historien.

Multiplayeren synest jeg er ganske bra satt opp men jeg suuuuger hardt i det:P så bør ikke uttale meg om den biten av spillet:P Men som sagt et helt OK spill.

Den kuleste scenen i spillet til nå må ha vert når den der "mad world" sangen spiller!:D cutscenen der er konge!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...