Gå til innhold

Xbox 360 spill på billigsalg - under 300 kroner


magnusalex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til opplysning for de som tidligere har latt seg skremme av Amazons høye frakt for spill kan det nevnes at Amazon UK har innført en mulighet gratis frakt, også utenfor UK. Det står på siden at det gjelder fra £25, men det ser ut som om det slår inn fra £18. Dermed blir prisen for spillet over bare ~£17 alt inkludert etter at britisk VAT er trukket fra.

Lenke til kommentar

Amentio har åpenbart kjøpt opp et lager av spill fra et eller annet sted og har nå "Gigantsalg". En del "gammelt ræl" og spill som har vært mulig å skaffe (minst) like billig fra utlandet i lange tider, men likevel verdt en titt. Bl.a. ligger Fallout: New Vegas inne til 149,-.

 

http://amentio.no/spill/Gigantsalg/Spill_XB360.aspx

 

Vanvittig mange gode tilbud her. Enslaved ligger ute til 149,- og samme med F1 2010. Dragon Age Origins til 99,-

BIOSHOCK 2 RAPTURE EDITION til 79,- og Risen til 79,-. Her er det bare å gå berserk med kredittkortet.

Lenke til kommentar

FOR DE SOM HAR BENYTTA SEG AV MEGATILBUDENE TIL AMENTIO:

- Vær obs på brukererfaringene til denne butikken. De nyeste tilbakemeldingene er utrolig negative. Selv gikk jeg i denne fella og håper på at jeg får ordren min avbestilt. DERE HAR BLITT ADVART.

 

Ja, de er av en eller annen grunn drit treige. Jeg bestilte tre spill i forrige uke, fortsatt står status som "plukkliste", enda de har varene på lager.

Men samma faen for min del akkurat nå, det er bare noen spill som ikke haster. Hadde det vært noe annet hadde jeg blitt vred !!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...