Gå til innhold

Xbox 360 spill på billigsalg - under 300 kroner


magnusalex

Anbefalte innlegg

Betaler også kun i £. Var vel en liten periode for noen år siden at du måtte betale i euro, men nå er det bare å kjøre på med pund.

 

Btw kjetil, vær så snill å ikke ha bilder i signaturen. Tror ikke at reglementet til forumet er kommet opp ennå, men jeg er ganske sikker på at det blir et forbud. Legg heller ved gamertagen din og en link :).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spill fra Play.com under £20.00 uke 6 (innlegg 2/4)

 

3343809m.jpg

Fantastic Four: Rise Of The Silver Surfer - £12.99

 

4992759m.jpg

Don King Presents: Prizefighter Boxing - £14.99

 

3513310m.jpg

Final Fantasy XI Online: Wings Of The Goddess (Expansion Pack) - £14.99

 

3387235m.jpg

Lego Star Wars: The Complete Saga - £14.99

 

3439145m.jpg

NHL 2K8 - £14.99

 

6034429m.jpg

Rapala Fishing Frenzy 2009 - £14.99

 

4168067m.jpg

TNA Impact: Total Nonstop Action Wrestling - £14.99

 

1021813m.jpg

Too Human - £14.99

 

6362819m.jpg

FIFA 08 (Classics) - £17.99

 

5100644m.jpg

FaceBreaker - £17.99

Lenke til kommentar

Snekra sammen en kjapp, liten mal på http://ashdar.net/mal.php som forhåpentligvis kan spare folk for endel arbeid :) Kommentarer og forslag til forbedringer mottas med takk på PM i forumet her. (ikke fyll opp tråden med det liksom)

Skal legge inn mange flere spill etter hvert, så det blir som oftest bare å klaske inn link og pris for å få generert ferdig formatert forumkode som du kan kopiere inn hit. Håper ihvertfall noen finner det nyttig :)

Lenke til kommentar
Snekra sammen en kjapp, liten mal på http://ashdar.net/mal.php som forhåpentligvis kan spare folk for endel arbeid :) Kommentarer og forslag til forbedringer mottas med takk på PM i forumet her. (ikke fyll opp tråden med det liksom)

Skal legge inn mange flere spill etter hvert, så det blir som oftest bare å klaske inn link og pris for å få generert ferdig formatert forumkode som du kan kopiere inn hit. Håper ihvertfall noen finner det nyttig :)

Supert initiativ! Blir helproft hvis folk begynner å bruke den der! Har også kommet over noen meget gunstige priser, så jeg får bli forsøkskaninen for scriptet ditt. Har forresten funnet en liten bug. Hvis man velger norsk valuta står det "x kronerNOK".

 

picture.jpg

Elder Scrolls IV - Oblivion hos Absolutt Spill (metacritic) - 199 NOK

 

picture.jpg

Eternal Sonata hos Absolutt Spill (metacritic) - 179 NOK

Lenke til kommentar

sku_18974_1198x198.jpg

Uorginalt headsett hos Dealextrme (metacritic) - 5,88USD - ca 34.6 kroner

De er ikke orginale, men jeg skal kjøpe meg en eller to for å ha i bakhånd. De ser helt greie ut, og senest i helgen måtte jeg punge ut 200 kroner for ny mic. Da er det greit å betale knappe 40 kroner for en slik.

 

Haha, da hadde Gawain surra noe til :p. Men sykt bra ting du har der, det opprettholder standarden. Tusen takk til deg.

Lenke til kommentar
Hvilken oppløsning skal vi bruke på bilder. Personlig føler jeg at 160x120px er greit (det var det jeg brukte :p). Er greit at vi samler oss rundt litt standarer.

 

EDIT: Kan kanskje bruke 160x100 på spillcovre slik at de ikke blir så utstrekt?

Er det ikke greit å bruke 150*150 da? Ettersom bildene fra Metacritic er på denne størrelsen blir det jo mye enklere med tanke på scriptet som en herremann postet litt oppi strøket her :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...