Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon og diskusjonstråd

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jo en ganske god deal, actually. Men spørs hvor mange butikker som kommer til å ha den. Er allerede nok av butikker som ikke fører halvparten av tilbehøret engang.

Skrevet

Jeg mente att det var ikke HDMI Utgang i konsollen. Har hørt om folk som får ny XBox med HDMI, selv om de leverte inn uten.

Jaja. Er uansett ikke HDMI På TVen min, så det gjør meg ikke så mye :p

Skrevet

Har en Xbox som er kjøpt for litt over 3 år siden (hvis jeg husker rett) nå har DVD drevet begynt å kødde og vil ikke lenger lese plater, (før etter mange mange forsøk). Har jeg da enda garanti til å få den fikset? Hvordan fungerer det i norge?

Skrevet

Du har helt rett, Snurreleif. Microsoft har til og med vært så "storsinnede" å utvidet garantien sin til 5 år i Norge. Det er jo selvfølgelig ikke fordi de er så gavmilde, men fordi de vil se bra ut i samhold med den norske lov. Men uansett så har du 5 år hvor Microsoft må bøye seg fremover for deg.

Skrevet

Er garantien på Xbox 360 5 år her til lands, eller er det forbrukerretten vår som sier at MS må gjøre noe med problemene som skulle oppstå iløpet av 5 år? Hvis garantien virkelig er på mer enn de allerede generøse 3 årene som finnes i resten av verden har jeg tolket det litt galt de siste månedene.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...