Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun er 36, jeg blir 20


soiduts

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Jeg er selv 19 men må ærlig innrømme at grensen for meg går på 23 :p

Jeg vet dette er offtopic, men hvorfor begrenser du deg sånn? Hvorfor akkurat 23? Hadde du takket nei til mye gøy med en jente bare fordi hun var et par år eldre en denne grensen du har laget deg?

Lenke til kommentar

Jeg er selv 19 men må ærlig innrømme at grensen for meg går på 23 :p

Jeg vet dette er offtopic, men hvorfor begrenser du deg sånn? Hvorfor akkurat 23? Hadde du takket nei til mye gøy med en jente bare fordi hun var et par år eldre en denne grensen du har laget deg?

Er vell av den enkle grunn at jeg har alldri vært tiltrekket av noen over denne alderen enkelt og greit :)

Lenke til kommentar

Neida bare tuller, men hadde jeg vært deg ville jeg uansett brukt kondom, helst 3-4 stk.

Hun kan ikke være særlig oppegående, om hun prøver seg på en som er 15 år yngre. Kan hende hun bare vil nuke deg for resten av livet, med et barn ;)

Tror det er best med en, hvertfall om gangen. Mener å ha hørt at dersom du har flere enn ett kondom, kan det skapes gnisninger mellom dem og da sprekker det.

Lenke til kommentar

Du må gjerne kose deg, bare vær sikker på hva du egentlig går til. Er det bare uforpliktet sex? Er det snakk om at hun/du ønsker forhold? etc. etc. Finn ut av dette, og hva du oppnår ved å ha sex med henne først. Hvis det ikke er noe problem; go for it.

 

Nei nei nei!

Først godsakene, så snakking. Bedre å få godsakene først, og så høre vilkårene, for deretter å stikke fra vilkårene, enn å få vilkårene først og miste godsakene.

 

Ikke tenk så mye, pul i steden.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...