Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun er 36, jeg blir 20


soiduts

Anbefalte innlegg

Sex mellom to mennesker, har ikke noe med alder å gjøre. ENIG

 

Forutsetter at begge er "lovlige". Passa liksom ikke helt sammen.

 

Tenner ikke på alderen nei, men hvordan kroppen ser ut osv, som du sa selv, å jeg synes unge jenter som oftest har veldig fine kropper, selvom de ikke er "lovlige" for det betyr jo ingenting, for meg altså!

Grunn til mitt forbehold (om lovlighet), var at jeg ikke ville komme inn i en diskusjon om de under 16 år, heller ikke om de so er under mynighetsalder. Derfor lovlig!

 

Er du under 16, behøer ikke du bekymre deg. Og det gjorde heller ikke jeg, da jeg (nesten 15 år gammel) hadde et regelmessig forhold, til et på 24 år (da vårt forhold startet).

 

I denne tråden, er begge lovlige. En er 19 og den andre 36. Det det dette, saken gjelder.

 

Jeg forstår, at hvis du er ung så ser du ikke at de fleste ungjenter, har en uferdig pikekropp. Men blir likevell tiltrukket (kanskje andre årsaker enn sex), men det er jo greit. Men, det finnes dem som er tidlig utviklet.

 

Ellers så er de fleste over 18 - 20 ferdig formet. Men det er mange 30 - 40 åringer (til og med i 50 årene), som er mer sexy enn tennåringsjenter, enn dem i begynnelsen av 20 årene.

Endret av geco5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har sett 12 åringer med nok flesk på kroppen å nok hår på musa at dem er klar for action, trenger heller ikke å klare å føde barn heller for å være klar for sex vettu.

 

Å btw, er ikke såå ung lenger, noen år siden jeg va "teen".

Endret av Yoshii
Lenke til kommentar

rule_30_girls.jpg

troll-face-funny.png

 

Kan hende hun bare vil nuke deg for resten av livet, med et barn ;)

 

ærlig talt :roll: Den store skrekken for oss damer i 30-årene er at gutter som er mye yngre enn oss blir interessert. Og de aller færreste av oss kan overhode drømme om å få barn eller å huke tak i en som er 15 år yngre for resten av livet. De fleste i den alderen forstår at et slikt forhold aldri vil funke. Og det er langt mindre verdt et forsøk.

 

Derimot vet de at sex kan være verdt et forsøk ;)

 

Til trådstarter: Ikke ha for høye forventninger. Kan hende at hun ikke engang har tenkt tanken på sex med deg, selv om hun vil treffe deg.

Oss damer i 30-årene? Du prater tull!

 

Du mener NOEN, damer i 30-årene! Allerede da jeg var tennåring (også i 20-årene) hadde jeg ganske mange forhold, til damer i 30-årene. Men noen av dem, pratet ikke "høyt om det". Mens andre viste det åpenlyst, at de hadde forhold, til en langt yngere mann. Men jag tviler på, at de damene tenker på annet enn sex. Og det er det denne tråden gjelder!

 

Få damer i 30- årene "legger seg etter", en 15 år yngere mann, uten at hun sansynligvis ønsker å gå videre.

 

Det er det som er poenget mitt også. At vedkommende garantert kun er ute etter sex hvis hun vil ha han, vel og merke. 15 års aldersforskjell mener jeg er både drøyt og kleint. Og, jo. Jeg tipper de aller aller fleste damer i den alderen helst ikke vil ha barn eller forhold til en som er 15 år yngre. Tro meg.

Lenke til kommentar

Jeg har sett 12 åringer med nok flesk på kroppen å nok hår på musa at dem er klar for action, trenger heller ikke å klare å føde barn heller for å være klar for sex vettu.

 

Å btw, er ikke såå ung lenger, noen år siden jeg va "teen".

Det er vel ikke det tråden gjelder. Det er her snakk om sex mellom to voksne mennesker, med 15 års aldersforskjell. Ikke hvor unge "man" kan være, for å ha sex!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...