Gå til innhold

CyanogenMOD: Diskusjon og spørsmål


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker lastet den inn og innstallerte via Rom Manager, men den tvinges til avslutning. Kjenner at jeg ikke gidder dette lenger og vil tilbake til orginal ROM. Tok backup, men finner den ingen steder og klarer heller ikke å gå inn i boot på telefonen. Kjenner at jeg savner iPhone, mye.

Lenke til kommentar

Takker lastet den inn og innstallerte via Rom Manager, men den tvinges til avslutning. Kjenner at jeg ikke gidder dette lenger og vil tilbake til orginal ROM. Tok backup, men finner den ingen steder og klarer heller ikke å gå inn i boot på telefonen. Kjenner at jeg savner iPhone, mye.

 

Installerte hva gjennom ROM Manager? :S Nå tror jeg du har gjort noe feil.

Lenke til kommentar

Takker lastet den inn og innstallerte via Rom Manager, men den tvinges til avslutning. Kjenner at jeg ikke gidder dette lenger og vil tilbake til orginal ROM. Tok backup, men finner den ingen steder og klarer heller ikke å gå inn i boot på telefonen. Kjenner at jeg savner iPhone, mye.

 

Installerte hva gjennom ROM Manager? :S Nå tror jeg du har gjort noe feil.

 

Prøvde på ny og gjorde det samme ser at det var gjennom file manageren jeg innstallerte, har også prøvd gjennom ROM manager det virkeret ikke der herller.

 

Dvs appen blir innstallert, men når jeg starter får jeg beskjed om å til en konto. Dette svarer jeg ja til og appen avsluttes. Samme skjer når jeg avbryter.

 

Under installasjon viste Google Play ikonet, men etter installasjon var ferdig kom appen opp som Market.

Endret av kimare
Lenke til kommentar

Jaja, ikke så farlig egentlig. Høres ut som det ikke var helt suksess. Anbefaler å bare flashe Google Apps på nytt.. Er jo virkelig ikke store forskjellen mellom den nye Google Play appen og Android Market. Igjen, den vil oppdatere seg selv før eller siden ;)

 

Problemet er at gapps heller ikke virker.

Lenke til kommentar

Hvor er det du henter google-appsene fra?

 

Herfra

 

Forøvrig tror jeg at telefonen har fått fullstendig hang up og alt må resettes. Da antar jeg det er en god ting at jeg fortsatt har kontakt med den via PC. Er det noen som kan lede meg til en gaid for å wipe og resette telefonen fullstendig.

Endret av kimare
Lenke til kommentar

Etter litt styr ble min installering av CM7 på LG o2x tilslutt vellykket, bl.a. en 12 åring som er svært interessert i å få lik på sin U8800. Spørsmålet er om det er så lurt, han kan jo potensielt tulle en del til om han begynner å rote med file manager eller rom manager, finnes det måter å unngå dette?

 

Nå finnes det ikke CM til denne telefonen, men det er jo noen uoffisielle, regner med å finne en ok på XDA.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Venter litt med å legge inn CM9 på min One X, da det fortsatt er mye bugs (ikke offisiell build enda). Klør i fingrene, men blir nok CM9 etter hvert da det er den custom rommen jeg liker best :) En ting som irriterer meg litt er at DSP manager ikke virker i Spotify. Finnes det noen løsning på dette?

 

PS: Kanskje en ide å endre tittel på tråden til CM9...

Lenke til kommentar

Venter litt med å legge inn CM9 på min One X, da det fortsatt er mye bugs (ikke offisiell build enda). Klør i fingrene, men blir nok CM9 etter hvert da det er den custom rommen jeg liker best :) En ting som irriterer meg litt er at DSP manager ikke virker i Spotify. Finnes det noen løsning på dette?

 

PS: Kanskje en ide å endre tittel på tråden til CM9...

 

Takk for tips!

 

Selv jobber jeg med å få CM9 til å fungere bra på HTC One S. Har samarbeidet litt med One X folket og det virker som det meste fungerer bra også der. Vi sliter med videokameraet, men ellers fungerer vel alt unntatt tethering. Endelig begynner jeg å like telefonen min igjen.

 

Har du prøvd nyeste versjon av Spotify?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...